سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

شاهکار کارآموزان جوان BMW +عکس


کارآموزان جوان بی.ام.و در همکاری خلاقانه‌ای با مربیان خود، مدل استثنایی و عجیب دوسرنشینه پیک‌آپ Paceman Adventure را بر پایه مینی کوپر S Paceman طراحی کرده‌اند.

خبرآنلاین: کارآموزان جوان بی.ام.و در همکاری خلاقانه‌ای با مربیان خود، مدل استثنایی و عجیب دوسرنشینه پیک‌آپ Paceman Adventure را بر پایه مینی کوپر S Paceman طراحی کرده‌اند.

تجربه ثابت کرده ایجاد فضای مناسب باعث رشد و بالندگی ذهن‌های جوان و سودآوری بیش از حد تصور می‌شود. بدون شک ابرخودروساز آلمانی بی.ام.و نیز به خوبی بر این امر واقف است و با میدان دادن به کارآموزان جوان آن ها را برای خلق خودروهای شگفت انگیز در آینده ای نه چندان دور آماده می کند. اخیرا همکاری خلاقانه بین کارآموزان جوان و مربیان آن ها در کمپانی بی.ام.و در مونیخ و دینگولفینگ باعث به وجود آمدن مدلی کاملا منحصربفرد برای مینی کوپر شده است. در این راستا مینی کوپر S Paceman به عنوان مدل پایه در نظرگرفته شده و کارآموزان آن را به یک خودروی دوسرنشینه پیک‌آپ تبدیل کرده اند. نام این خودروی دوست داشتنی MINI Paceman Adventure است.

این خودرو شاهکار کارآموزان جوان بی.ام.و است

با نگاهی به این ماجراجوی کوچک می توان متوجه استعدادهای موجود در کمپانی بی.ام.و شد که سرمایه های آینده آن به حساب می آیند. موتور قدرتمند مجهز به توربوشارژ مینی کوپر S Paceman با قدرت 184 اسب بخار، سیستم تمام چرخ محرک ALL4 و یک سیستم تعلیق اصلاح شده در این مدل به کارگرفته شده اند. همچنین صندلی های عقب حذف شده و فضای بار جایگزین آن شده است. از این فضا می توان برای خواب هم استفاده کرد. ارتفاع شاسی بیشتر شده، لاستیک های آف‌رود اضافه شده اند، هواکش های روی سقف مانند لوله مخصوص تنفس در زیر آب طراحی شده اند و چراغ های اضافی روی قسمت جلوی سقف نصب شده تا دید در شب را راحت تر کنند. روی سقف یک لاستیک زاپاس نیز قرار گرفته است. در قسمت عقب فضای کافی برای بار، ابزار و تجهیزات وجود دارد.

مینی پیک آپ جدید به راحتی در شن‌زارها، مسیرهای گل آلود و بیابان قابل استفاده است. هواکش های روی سقف همچنین ایده عبور از رودخانه را به ذهن می رسانند. چرخ های ویژه آف‌رود با آج های گسترده و عمیق کشش و چسبندگی کامل را در مسیرهای مختلف تضمین می کنند. بدنه نیز به رنگ سبز جنگلی و متالیک درآمده و حال و هوای آف‌رود را تکمیل می کند.

ممکن است مدل جدید برای طرفداران مینی کاملا متفاوت و عجیب به نظر برسد، اما مینی قبلا هم یک پیک‌آپ دودر را راهی جاده ها کرده است. این مدل در سال 1961/۱۳۴۰ ساخته شده بود. از این نمونه مدل های استیشن و ون هم ساخته شده بود.

مینی کاملا مشخص کرده که Paceman Adventure نمونه امروزی همان مدل 1961 نیست. در حقیقت Paceman Adventure به معنای واقع منحصربفرد و بی نظیر است و هیچ برنامه ای برای تولید انبوه آن وجود ندارد.

این خودرو شاهکار کارآموزان جوان بی.ام.و است

این خودرو شاهکار کارآموزان جوان بی.ام.و است

این خودرو شاهکار کارآموزان جوان بی.ام.و است

این خودرو شاهکار کارآموزان جوان بی.ام.و است

این خودرو شاهکار کارآموزان جوان بی.ام.و است

این خودرو شاهکار کارآموزان جوان بی.ام.و است

این خودرو شاهکار کارآموزان جوان بی.ام.و است


ویدیو مرتبط :
شاهکار BMW M

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همه منتظر این شاهکار BMW هستند +عکس


پس از سال ها پژوهش و توسعه، ب ام و از مدل تولید انبوه i8 پلاگین هیبرید 2015 در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی کرد. موتور کارآمد و در عین حال توانمند این خودرو به همراه موتور الکتریکی در مجموع توانایی تولید 362 اسب بخار نیرو و 420 پوندفوت گشتاور را دارند.

زیست نیوز: پس از سال ها پژوهش و توسعه، ب ام و از مدل تولید انبوه i8 پلاگین هیبرید 2015 در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی کرد. موتور کارآمد و در عین حال توانمند این خودرو به همراه موتور الکتریکی در مجموع توانایی تولید 362 اسب بخار نیرو و 420 پوندفوت گشتاور را دارند. بر همین اساس، i8 تنها به 4.4 ثانیه زمان نیاز دارد تا سرعت خود را از صفر به 96 کیلومتر در ساعت برساند.

دیر زمانی است که دوستداران ب ام و در انتظار معرفی مدل نهایی i8 بودند. این خودرو از یک موتور بنزینی 1.5 لیتری سه سیلندر توربوشارژردار سود می برد که توانایی تولید 231 اسب بخار نیرو و 236 پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی قلب تپینده i8 از طریق یک جعبه دنده 6 سرعته خودکار به چرخ های عقب منتقل می شود. همچنین، موتور الکتریکی این خودرو توانایی تولید 131 اسب بخار نیرو و 184 پوند فوت گشتاور را داشته و نیروی آن به چرخ های جلو منتقل می کند.

ب ام و i8 می تواند با یک بار شارژ یک ساعت و نیمی، مسافت 35 کیلومتر را با استفاده از موتور الکتریکی خود طی کند. به رغم ویژگی های اسپرت، این خودرو از مصرف سوخت اقتصادی برخوردار بوده و قرار است از بهار سال آینده میلادی با برچسب قیمت 135 هزار و 925 دلار روانه بازار شود.