سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

سینمای رویایی؛ بخواب و فیلم ببین! +عکس


شرکت آیکیا (IKEA ) شعبه روسیه برای معرفی تخت خواب هایش چند ردیف از صندلیهای یک سینما را برداشته و به جای آن ها چندین تخت خواب برای دیدن فیلم بصورت خوابیده گذاشته است.

تاپ ناپ: شرکت آیکیا (IKEA ) شعبه روسیه برای معرفی تخت خواب هایش چند ردیف از صندلیهای یک سینما  را برداشته و به جای آن ها چندین تخت خواب برای دیدن فیلم بصورت خوابیده گذاشته است. این شرکت این طرح جالب را با همکاری آزانس تبلیغاتی BBDO انجام داده است.

سینمای تحت خوابی +عکس

سینمای تحت خوابی +عکس

سینمای تحت خوابی +عکس

سینمای تحت خوابی +عکس

سینمای تحت خوابی +عکس


ویدیو مرتبط :
ویرایش رمانتیک و رویایی عکس در فتوشاپ،ساخت تصاویر رویایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم های جدید سینمای جهان +عکس



 فیلم های جدید سینمای جهان +عکس

از آنجایی که هنوز دو ماه تا اکران پرستاره تابستان فاصله داریم، بهتر دیدیم که سری به برنامه آینده سینمای جهان بزنیم و فیلم هایی که هفته آینده به روی پرده سینما می آید را با هم مرور کنیم.

وضعیت اکران سینمای جهان کمی متفاوت از سینمای ایران است. بهترین زمان اکران در سینمای ایران اگر عید نوروز باشد و عید فطر، اوایل تابستان و کریسمس که همان اول زمستان است، بهترین اکران سینمای جهان به حساب می آید و تهیه کنندگان درایران علاقه ای به اکران در خرداد و مهر ندارند، تولیدکنندگان سینمای جهان هم علاقه ای ندارند تا فیلم هایشان در بین اکران بهار و تابستان گیر کند اما خب گاهی اوقات چاره نمی ماند.
 از آنجایی که هنوز دو ماه تا اکران پرستاره تابستان فاصله داریم، بهتر دیدیم که سری به برنامه آینده سینمای جهان بزنیم و فیلم هایی که هفته آینده به روی پرده سینما می آید را با هم مرور کنیم.

اخبار,فیلم های جدید سینمای جهان


عروسی بزرگ
یکی دیگر از آن کمدهایی است که رابرت دنیرو بازیگر اصلی اش است و با توجه به سابقه خوبی که از او سراغ داریم، می توانیم این امید را داشته باشیم که یکی دیگر از فیلم های خوب رابرت دنیرو به روی پرده خواهد آمد. فیلمی که به لحاظ داستانی شباهت کم و بیشی به «ملاقات با فاکرها» دارد و ممکن است همان تجربه خوب را برایمان تکرار کند.
داستان یک خطی آن در مورد زوجی است که مدت هاست از هم جدا شده اند اما برای خانواده هایشان فیلم بازی می کنند که هنوز با هم هستند و زندگی خوبی دارند. به غیر از رابرت دنیرو، کاترین هیگل، دیانا کیتون و آماندا سیفیرید در این فیلم بازی می کنند.

اخبار,فیلم های جدید سینمای جهان

به هر قیمتی
یکی دیگر از فیلم هایی که در هفته آینده به روی پرده سینمای جهان می رود، «به هر قیمتی» به کارگردانی رامین بحرانی فیلمساز ایرانی است. رامین بحرانی فیلمساز ایرانی الاصل سینمای آمریکا که با فیلم قبلی اش «خداحافظ سولو» مورد توجه سینمادوستان قرار گرفته بود این بار با فیلم «به هر قیمتی» به سینماها می آید، جالب است که در این فیلم یکی از ستارگان سینمای هالیوود بازی کرده است.
زاک افرون، در این فیلم که داستان یک کشاورز را روایت می کند بازی می کند. این کشاورز سعی دارد به همراه همسر و پسرش کار را گسترش دهد و در این راه با مشکلات خاصی روبرو می شود. این فیلم در جشنواره فیلم و نیز در سال گذشته نامزد دریافت شیر طلا بود.
باید دید عموم مردم چه طور از این فیلم استقبال می کنند. به غیر از زاک افرون، دنیس کواید، کیم دیکنز در این فیلم بازی کرده اند و فیلمنامه اش را هم خود رامین بحرانی نوشته است.

اخبار,فیلم های جدید سینمای جهان

آرتور نیومن
«آرتور نیومن» فیلم دیگری است که هفته آینده قرار است به اکران دربیاید. نکته جالب فیلم، بازی کردن کالین فرث است. چهره او را بیشتر با فیلم های جدی شناخته ایم و به خصوص بعد از فیلم «سخنرانی پادشاه» برایمان سخت است او را در نقش های کمدی ببینیم.
به هر حال برنده جایزه اسکار، در فیلم کمدی درام «آرتور نیومن» به همراه امیلی بلانت و آن هچ بازی می کند و داستان مردی را روایت می کند که مرگ خودش را جعل کرده است و برای خودش یک هویت جدید انتخاب کرده است.

اخبار,فیلم های جدید سینمای جهان

درد و گنج
کارگردان «آرماگدون» هفته آینده تازه ترین ساخته اش به نام «در دو بهره» را به روی پرده سینما می برد. این فیلم داستان سه بدنساز ورزشکار را روایت می کند که به اشتباه در یک ماجرای آدم ربایی درگیر می شوند.
رابل ویلسون، مارک والبرگ، دواین جانسون و آنتونی میکی در این فیلم بازی کرده اند. نکته ای که این فیلم را ویژه می کند صحبت ها و معذرتخواهی مایکل بی، کارگردان فیلم است. هفته پیش او از عموم مردم برای ساختن فیلم «آرماگدون» عذرخواهی کرد.
او از مردم معذرت خواست که با وجود کمبود امکانات، فیلم را ساخته و تمام تلاشش را می کند که در اسرع وقت فیلم بهتری برای عموم بسازد اما عده ای از منتقدین عقیده دارند که عذرخواهی او در این برهه از زمان صرفا برای پررنگ کردن نام خودش بوده و بس. او واقعا قصد نداشته به خاطر «آرماگدون» از مردم عذرخواهی کند. حالا باید دید که با تمام این اوصاف مردم با فیلم جدیدش چطور برخورد می کنند.

منبع:bartarinha.ir

روزنامه تماشا