سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

سگ گله ای که با ویلچیر راه می رود! +عکس


او در روز بیش از 100 گوسفند را نگهداری می کرد ولی الان به یک سگ خانگی شاد تبدیل شده است که فقط می تواند راه برود و نگهداری از گله برایش هنوز ممکن نیست. جام نیوز: سگ چوپانی که دو سال پیش به ضرب گلوله فلج شده بود اکنون با استفاده از یک ویلچیر سفارشی توانسته است بر روی پاهای خود بایستد.


هنگامی که این سگ از گله جدا شد یک غریبه او را با سگ های ولگرد اشتباه گرفته و دو گلوله به سمتش شلیک کرد. صاحب سگ، او را در حالی پیدا کرد که از شدت درد زوزه می کشید و قادر به حرکت نبود.

صاحب سگ برای درمان سریعا او را به دامپزشکی برد ولی در نهایت دو پای عقب او فلج شد و دیگر قادر به حرکت نبود. این سگ با وجود اینکه دو سال پیش شغل خود را از دست داد ولی هنوز شوق سگ گله بودن در او وجود داشت تا اینکه یک مرکز نگهداری حیوانات در اردن برای او یک ویلچیر سفارشی ساخت که سگ را قادر می ساخت با استفاده از دو پای جلو حرکت کند.

او در روز بیش از 100 گوسفند را نگهداری می کرد ولی الان به یک سگ خانگی شاد تبدیل شده است که فقط می تواند راه برود و نگهداری از گله برایش هنوز ممکن نیست.

سگ گله ای که با ویلچیر راه می رود! +عکس

سگ گله ای که با ویلچیر راه می رود! +عکس

سگ گله ای که با ویلچیر راه می رود! +عکس

سگ گله ای که با ویلچیر راه می رود! +عکس


ویدیو مرتبط :
ماجراهای سگ گله و گوسفند زبل - سگ جذاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خرگوشی که سگ گله شده است!! + عکس



 

 

 

 

 

 

 

 

اخیرا کلیپی در سایت "یوتیوب" منتشر شده است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این کلیپ مربوط به یک خرگوش کوچک است که توانایی عجیبی در هدایت گوسفندان دارد.

 

 

صاحب یک وبلاگ در زمینه امور کشاورزی و دامداری در کشور سوئد پس از شنیدن در مورد توانایی های عجیب این خرگوش به روستای " Ornskoldsvik " در کشور سوئد رفته و کلیپی را از توانایی های این خرگوش تهیه کرده است.

 

 

 

 

 

 

بر اساس توضیحات صاحب مزرعه ، این خرگوش اصول مربوط به هدایت گله را از سگ حاضر در مزرعه آموخته است و می تواند با انجام حرکت های سریع در اطراف گله ، گوسفندان را هدایت کند.

 

 

زمانی که گله توقف کند این خرگوش در کنار آنها به حرکت درآمده و گوسفندان نیز در تبعیت از او شروع به حرکت می کنند./ yjc.ir