سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

سگِ جعبه ابزار! +عکس


در یکی از تعمیرگاه های روسیه سگ پاکوتاهی به مکانیک در تعمیر اتومبیل ها کمک می کند! این دستیار کوچک با پوشیدن لباس سفارشی که ابزارها را در خود جا می دهد، خود را سریع به تعمیرکار می رساند و واقع بهترین دوستی ست که او نیاز دارد!

وبسایت لاپلاس: در یکی از تعمیرگاه های روسیه سگ پاکوتاهی به مکانیک در تعمیر اتومبیل ها کمک می کند! این دستیار کوچک با پوشیدن لباس سفارشی که ابزارها را در خود جا می دهد، خود را سریع به تعمیرکار می رساند و واقع بهترین دوستی ست که او نیاز دارد!

سگی که دستیار مکانیک شده!

سگی که دستیار مکانیک شده!

سگی که دستیار مکانیک شده!


ویدیو مرتبط :
ابزار و جعبه ابزار تبلیغاتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باربیکیو با طرح جعبه ابزار +عکس


شرکت طراحی SUCK UK به تازگی کباب پزهای مناسب برای افرادی که علاقه زیادیبه رفتن در آغوش طبیعت و گشت و گذار فصلی دارند، تدارک دیده است.

وبسایت تاپ ناپ: شرکت طراحی SUCK UK به تازگی کباب پزهای مناسب برای افرادی  که علاقه زیادی به رفتن در آغوش طبیعت و گشت و گذار فصلی دارند، تدارک دیده است. کوره این کباب پزها از جنس استنلس استیل، سینی سوخت برای زغال، دریچه قابل تنظیم، محفظه ادویه جات، جای ظروف اشپزخانه را دارا می باشد. این باربیکیو که شبیه به یک جعبه ابزار قرمز رنگ طراحی شده قابلیت حمل آسان و راحت را دارد.

باربیکیو با طرح جعبه ابزار

باربیکیو با طرح جعبه ابزار

باربیکیو با طرح جعبه ابزار

باربیکیو با طرح جعبه ابزار

باربیکیو با طرح جعبه ابزار