سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

سکته و مرگ باور نکردنی شیر ماده! + عکس


طبق گفته عکاس این عکس ها این شیرماده پس از شکار آهو و شروع به خوردن آن متوجه می شود که شکارش باردار بوده است...


به گزارش صبح بخیر،طبق گفته عکاس این عکس ها این شیرماده پس از شکار آهو و شروع به خوردن آن متوجه می شود که شکارش باردار بوده است.بلافاصله از خوردن شکار دست بر میدارد و سعی می کند بچه را به شکم مادر برگرداند.پس از نا امید شدن از تلاش و اطمینان از مرگ بچه آهو، آن را آرام با دهانش بر میدارد و در کنار جسد مادرش می خواباند.

طبق گفته عکاس او مدتی کنار آهو و بچه اش می نشیند و نظاره گر آنها می شود و سپس کمی آنطرف تر دراز کشیده و استراحت می کند.

عکاس در ادامه می گوید که حدود سه ساعت از خوابیدن شیر گذشت و ساکت بودن و بی حرکتی آن او را به شک انداخته بود تا اینکه دل را به دریا زد و به سمت شیر رفت.

با رسیدن به شیر متوجه میشود که او مدتهاست در اثر فشار روحی سکته کرده و مرده است!!!








باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir




ویدیو مرتبط :
جدال باور نکردنی بوفالو و شیر ماده و تسلیم نشدن بوفالو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات باور نکردنی پسر 2 ساله از مرگ +عکس


زنده ماندن در سوانح خطرناکی مانند تصادف های وحشتناک از جمله مواردی است که در دنیا ممکن است رخ دهد. تا به حال انسان های بسیاری بوده اند که در شرایط بسیار عجیبی از مرگبارترین سوانح جان سالم بدر برده اند و زندگی خود را کاملا عادی ادامه می دهند.

باشگاه خبرنگاران: زنده ماندن در سوانح خطرناکی مانند تصادف های وحشتناک از جمله مواردی است که در دنیا ممکن است رخ دهد. تا به حال انسان های بسیاری بوده اند که در شرایط بسیار عجیبی از مرگبارترین سوانح جان سالم بدر برده اند و زندگی خود را کاملا عادی ادامه می دهند.

"ونگ جیرانگ" پسر بچه دوساله ای است که چند روز پیش از حادثه ای خونین و مرگبار به طور عجیبی جان سالم به در برد. این پسر بچه در حال دویدن در خانه بود که ناگهان زمین خورده و یک قیچی وارد جمجمه اش می شود.



این قیچی که روی میز بوده است بر اثر خوردن بچه به میز از روی آن افتاده و از بالای چشم چپ "ونگ" وارد سرش شد. این پسر بچه پس از وقوع حادثه به سرعت به بیمارستان منتقل شده و تحت عمل جراحی سختی قرار گرفت ولی در نهایت توانست زنده بماند.

پزشکان اعلام کرده اند که اگر این قیچی سانتی متری بالاتر یا وارد چشمش می شد بدون شک او جانش را از دست می داد. پزشکان ابتدا ترس برای خارج کردن این قیچی داشتند زیرا ممکن بود مشکلات بیشتری برای او به وجود آید ولی در نهایت عمل کاملا موفقیت آمیز بود.