سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

سوژه مچ اندازی آقای رئیس جمهور! +عکس


کتابهای تاریخ غربی، از فروریختن دیوار برلین به عنوان سمبل شکست شوروی سابق در جنگ سرد نوشته اند.

خبرآنلاین: کتابهای تاریخ غربی، از فروریختن دیوار برلین به عنوان سمبل شکست شوروی سابق در جنگ سرد نوشته اند.

اما مسابقه مچ انداختن پوتین جوان با نماینده جمهوری خواه مردم کالیفرنیا و زدن مچ "روهراباچر" توسط مامور سابق کا.گ.ب را نیز نباید فراموش کرد.

"دانا روهراباچر" نماینده جمهوری خواه مردم امریکا این هفته در مصاحبه با رادیوی جنوب کالیفرنیا خاطرات دهه 1990 را مرور کرده و داستان مچ انداختن با پوتین جوان را شرح داد.

به گفته وی پوتین در دهه 1990 و در لباس قائم مقام شهردار سن پترزبورگ دیداری از کالیفرنیا داشت و در این سفر در کسری از ثانیه، مچ وی  - یعنی کسی که سخنرانی های ریگان را می نوشت- بر زمین زد.

"روهراباچر" وقتی دید پوتین چند بادیگارد دارد متوجه شد که وی باید شخص مهمی برای کشورش باشد اما در مسابقه مچ اندازی از وی شکست خورد. جالب اینجاست که بادیگارد پوتین مانند وی قوی نبود و مچ اش توسط امریکایی ها خوابانده شد.

آن زمان پوتین و برخی رهبران جوان دعوت شده بودند تا فوتبال امریکایی در اخر هفته انجام دهند و دو تیم از هر دو کشور با هم بازی کردند تا برنده هم امریکایی باشد و هم روسیه ای.

بعد از بازی، همگیا به کلوب ایرلندی رفتند و خیلی خوردند و بعد مچ بازی شروع شد. آنها شروع به کری خواندن کرده و هر کدام گفتند ما جنگ سرد را برده ایم و هم زمان مسابقه شروع شد.

روهراباچر درباره عظله های پوتین گفت به طرز غیر قابل باوری قوی هستند. این مرد امریکایی می گوید موضع پوتین در مورد سوریه که اینقدر سخت و انعطاف ناپذیری است را درک می کند.














ویدیو مرتبط :
مچ اندازی قهرمان کانادایی با اسطوره مچ اندازی جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوشش آقای رئیس جمهور سوژه شد! +عکس


کت وشلواری که باراک اوباما در کنفرانس خبری اش درباره مسائل متعدد بین المللی پوشیده بود سوژه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی شد.

فرارو: کت وشلواری که باراک اوباما در کنفرانس خبری اش درباره مسائل متعدد بین المللی پوشیده بود سوژه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی شد.

«لو پوئن» نوشت: کنفرانس خبری باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا درباره مسائل بین المللی از جمله بحران های حاکم در اوکراین، عراق و سوریه سوژه فرعی و البته جالب توجهی هم داشت: کت و شلوار!

پوشش آقای رئیس جمهور سوژه شد! +عکس

در واقع باراک اوباما که پیش از این عادت به پوشیدن کت وشلوارهای تیره داشت در این کنفرانس خبری با کت وشلواری کرمی رنگ در میان خبرنگاران حاضر شد تا سوژه ای تازه در شبکه های اجتماعی ایجاد کند.

در بین هزاران مطلبی که در شبکه های اجتماعی درباره کت وشلوار تازه اوباما نقل شد واکنش برخی خبرنگاران مطرح دنیا به این موضوع جالب توجه بود؛ مولی بال یکی از آن خبرنگاران سیاسی است که تیتر «جسارت امیدوار» را برای این کت و شلوار انتخاب کرد. این تیتر برگرفته از نام کتاب رییس جمهور امریکا به نام «جسارت رنگ روشن» است.

پوشش آقای رئیس جمهور سوژه شد! +عکس

اما ملموس تر از آن را نیک کنفسوری، خبرنگار نیویورک تایمز به کار برد و نوشت: «yes we tan»! ( بله ما روشن هستیم). این عنوان هم اشاره به شعار انتخاباتی اوباما در سال 2008 و جمله معروف «yes we can» دارد.

پوشش آقای رئیس جمهور سوژه شد! +عکس

در این میان اگرچه بسیاری از شجاعت و جسارت رییس جمهور امریکا سخن گفته بودند ولی عده ای از جمله یارد کلر، هم به با طعنه و کنایه به لباس تازه باراک اوباما نوشت: «رییس جمهور اوباما آمده بود تا در قبال گردباد به شما بیمه بفروشد!» اشاره به «گردباد» در این مطلب اشاره به بحران های اساسی رخ داده در اوکراین، عراق و سوریه بود که البته اوباما درباره همه این موارد اظهار نظر کرد.

پوشش آقای رئیس جمهور سوژه شد! +عکس

اما این لباس در شرایطی در شبکه های اجتماعی سر و صدا به پا کرد که پیش تر اوباما یکبار دیگر از کت وشلوار رنگ روشن استفاده کرده بود؛ او در مراسم عید پاک بود که از رنگ روشن برای لباس رسمی اش استفاده کرد.

با این حال و با وجود نقدهای زیادی که در این مورد عنوان شده است خود اوباما به نظر نمی رسد دلمشغولی زیادی در این باره داشته باشد؛ او پیش تر در گفت و گو با مجله «ونیتی فر امریکا» گفته بود: «نمی خواهم درباره چیزهایی که می خورم و می پوشم تصمیم بگیرم. من کارها و تصمیم های زیادی برای انجام دادن و گرفتن دارم.»