سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

سونوگرافی والدین را وحشت زده کرد! +عکس


یکی از زیبا ترین لحظات زندگی افراد وقتی است که چهره فرزندشان را برای اولین بار مشاهده می کنند اما در یک اتفاق جالب در یکی از کشور های اروپایی وقتی پدر و مادری عکس سونوگرافی فرزندشان را دیدند شوکه شدند.

روزگارنو: یکی از زیبا ترین لحظات زندگی افراد وقتی است که چهره فرزندشان را برای اولین بار مشاهده می کنند اما در یک اتفاق جالب در یکی از کشور های اروپایی وقتی پدر و مادری عکس سونوگرافی فرزندشان را دیدند شوکه شدند.

این شوک به این دلیل بود که این پدر و مادر هنگامی که تصویر واقعی فرزندشان را بعد از تولد از روی تصویر سونوگرافی حدس می زدند چهره ای مانند پادشاه بد جنس فیلم جنگ ستارگان  که فردی کریه المنظر و مستبد برای فرزندشان متصور شدند که این تصورات باطل موجب نگرانی عجیبی در آنها شد.

وقتی سونوگرافی والدین را به وحشت انداخت!

اما این نگرانی دیری نپایید چرا که با تولد  پسر ناز و کوچکشان  تمام این خیالات به پایان رسید.

وقتی سونوگرافی والدین را به وحشت انداخت!

علت اصلی بد افتادن چهره ی این پسر کوچولو در سونوگرافی افتادن سایه ی رحم مادرش در این تصاویر بوده است.

وقتی سونوگرافی والدین را به وحشت انداخت!


ویدیو مرتبط :
عکس العمل جالب گربه وحشت زده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گوزن غول پیکر همه را وحشت زده کرد!+ عکس


توریستهای اروپایی که در حال عبور از جاده ای جنگلی در شرق چین بودند، با دیدن این جانور غول پیکر شگفت انگیز، وحشت زده شدند!

به گزارش صبح بخیر توریستهای اروپایی که در حال عبور از جاده ای جنگلی در شرق چین بودند، با دیدن این جانور غول پیکر شگفت انگیز، وحشت زده شدند!

این گوزن نر که از نژاد گوزنهای الک Elk می باشد، جثه ای بسیار بزرگ تر از سایر همنوعان خود دارد که آنرا بسیار شگفت انگیز و ترسناک کرده است ولی کاملا اهلی و بی خطر است.

از این جانور به عنوان سلطان واقعی جنگل یاد شده و گفته می شود که این اِلک سلطان جنگل است نه شیر!




باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir