سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

سنگدل‌ترین قاتلان صاحب حمام اسید +عکس


یکی از مشکلات همه قاتلان سریالی و افراد خبیث این است که با جسد مقتول بی‌نوا باید چه کرد. شاید استفاده از یک مایع خورنده راه‌حل عالی و بی‌نقصی به نظر برسد.

فوت و فن: یکی از مشکلات همه قاتلان سریالی و افراد خبیث این است که با جسد مقتول بی‌نوا باید چه کرد. شاید استفاده از یک مایع خورنده راه‌حل عالی و بی‌نقصی به نظر برسد.

بیش از یک قرن است که قاتلان حرفه‌ای برای پاک کردن ردپای‌شان از اسید و قلیا استفاده می‌کنند. البته علم و تجربه نشان داده این هیچگاه روش مناسبی نبوده است. در ادامه نگاهی به پرونده مخوف‌ترین و سنگ‌دل‌ترین قاتلانی خواهیم داشت که از چنین شیوه‌هایی بهره برده‌اند:
 
۱- سال ۱۸۹۷: آدولف لویگرت، سلطان سوسیس شیکاگو

مشهورترین قاتلان سنگدل صاحب حمام اسید

آدولف لویس لویگرت یک مهاجر آلمانی بود که در سال ۱۸۷۹ شرکت بسیار موفق Luetgert Sausage & Packing را در شیکاگو تاسیس کرد. همسرش لویزا بیکنیز فرد شوربختی با زندگی انباشته از شایعات خشونت خانگی بود.
 
لویزا ناگهان در اول می ۱۸۹۷ ناپدید شد. شایعات حاکی از آن بود که لویگرت همسرش را کشته و تبدیل به سوسیس کرده است. ولی او مدعی بود که همسرش با مرد ناشناسی فرار کرده. اما واقعیت احتمالا بسیار مخوف‌تر از این بود. او همسرش را مسموم کرده و بدنش را در خمره سوسیس مملو از قلیای داغ (هیدروکسید سدیم) انداخته بود. آنگاه سعی کرده بود باقی مانده جسد را در تنور کارگاهش خاکستر کند.
 
اما علی‌رغم تمام این تلاشها، متخصص انسان‌شناس دادگاه توانسته بود قطعاتی از استخوان‌های پا. یک بند انگشت، دنده و  جمجمه را به همراه انگشترهای لویزا شناسایی کند. لویگرت به قتل متهم شد و سرانجام دادگاه با سم به زندگی او پایان داد.
 
۲- سالهای ۱۹۴۴-۴۹: جان های

مشهورترین قاتلان سنگدل صاحب حمام اسید

جان های مشهور به «قاتل حمام اسید» یکی از قاتلان بسیار مخوف افسانه‌ای است که ابتدا بخاطر کلاه‌برداری راهی زندان شد. نقشه او اینگونه بود که جسد قربانیان را در اسید سولفوریک حل کند. وی در آزمایشهای اولیه خود دریافت که بدن موشها پس از ۳۰ دقیقه متلاشی می‌شود.
 
اولین قربانی انسانی جان، کارمند سابق او ویلیام مک‌سوان بود که در سال ۱۹۴۴ به قتل رسید. وی به زیرزمین کشانده شده، ضربه ای به سرش وارد گردیده و سپس با ۴۰ گالن اسید تجزیه شده بود. انگیزه این کار هم مالی بود، وی خانه مک سوان را می‌خواست. هنگامی که والدین مک سوان به وی مشکوک شدند، آنها را هم در اسید حل کرد.
 
قربانیان بعدی هم زن و شوهری بودند که گول سرمایه وی را خورده و قرار بود دارایی و زندگی شان را یکجا از دست دهند. ششمین و آخرین قربانی جان های هم بیوه‌ای با نام الیو دوراند-دیاکن بود که در سال ۱۹۴۹ به قتل رسید.
 
هنگامی که پلیس محل کار جان را جستجو کرد اوراق فراوان متعلق به قربانیان را پیدا کرد و البته تحقیقات تخصصی باعث کشف ۲۸ کیلوگرم چربی انسانی، ۳ سنگ کیسه صفرا، بخشهایی از پا،  ۱۸ قطعه استخوان بدن انسان و همچنین دندان مصنوعی‌های خانم دوراند-دیاکن از حیاط آنجا شد.
 
جان های ادعای جنون کرد، اما بالاخره بخاطر قتل مجرم شناخته شده و به دار آویخته شد.
 
۳- سال ۲۰۰۸: اپیزود اول سریال برکینگ بد

مشهورترین قاتلان سنگدل صاحب حمام اسید

والتر وایت و جسی پینکمن اصلا دوست نداشتند امیلیو کویاما، شریک قبلی پینکمن را به قتل برسانند. اما هنگامی که او سعی کرد آنها را بکشد،  چاره ای به جز تبدیل شدن به جسد را باقی نگذاشت.
 
وایت یک معلم شیمی بود، و راه حلی برای جسد بر زمین مانده ارائه داد: اسید هیدرو‌فلوئوریک. و برای انجام این کار از پینکمن خواست تا یک وان پلاستیکی بزرگ خریداری کند. برخلاف راهنمایی وایت، پینکمن جسد را درون وان چدنی حمام خانه‌اش انداخت. جسد کویاما کاملا حل شد، اما باعث شد وان و کف حمام هم سوراخ شوند و آبشاری از ژلاتین متعفن صورتی به طبقه پایین خانه سرازیر شود.
 
خوشبختانه این تنها یک سریال تلویزیونی بود، اما با اخطارهای زیادی روبرو شد. زیرا آموزشی همگانی برای کاربرد گسترده‌تر اسید و قابلیت حل بدن انسان در آن بود. به هر حال این نمایش ویژه برکینگ بد نشان داد که اسید هیدرو‌فلئوریک قابلیت بسیار خوبی در حل کردن گوشت دارد، اما بر فلزات هم تاثیر منفی می‌گذارد.
 
۴- سال ۲۰۰۹: سانتیاگو مزا لوپز، «پازال پز»

مشهورترین قاتلان سنگدل صاحب حمام اسید

پازال یک سوپ سنتی مکزیکی است که از گوشت خوک، ذرت و ادویه‌جات تند تهیه می‌شود و زمان پخت بسیار طولانی دارد. سانتیاگو مزا لوپز را به این دلیل «پازال پز» می‌خوانند که علاقه فراوانی به تهیه این سوپ با سبک متفاوتی داشت. او  برای این کار از بدن انسان و سودا استفاده می‌کرد.  لوپز به عنوان یک «کارشناس پاکسازی» برای تیجوانا، رئیس کارتل موادمخدر کار می‌کرد. و طی مدت خدمتش بیش از ۳۰۰ جسد را اینگونه از بین برده بود. او برای خدماتش هفته‌ای ۶۰۰ دلار دستمزد دریافت می‌کرد.
 
به گفته ماموران فدرال، شیوه کار او اینگونه بود که یک دیگ ۲۰۰ لیتری را با آب پر می‌کرد، دو گونی سودا را درون آن می‌ریخت و آن را گرم می‌کرد تا به جوش آید. آنگاه جسد را به محتویات دیگش می‌افزود و ۸ ساعت متوالی آن را می پخت. سپس باقی مانده را نیز با بنزین می سوزاند.
 
۵- سالهای ۲۰۰۹-۲۰۱۲: اسید در «خانه وحشت» آلمان

مشهورترین قاتلان سنگدل صاحب حمام اسید

اولین چیزی که توجه همسایه‌ها را به خود جلب کرد، بوی عجیب و تندی بود که از خانه‌ بزرگ سنگی در Tüddern آلمان به مشام می‌رسید. سرانجام هنگامی که پلیس سراغ این خانه رفت، چندین تانک بزرگ مملو از ماده پاک کننده green gloop و قطعاتی از استخوان انسان پیدا کرد که در اسید هیدروکلریک حل نشده بود.
 
اولین قربانی آلان گرگیری بود که در سال ۲۰۰۹ به قتل رسید. گلوی وی با یک میله یخ شکن دریده شده بود. قربانی دوم محمد الجادر بود که در سال ۲۰۱۱ با گلوله به قتل رسید. این خانواده آلمانی مدعی هستند که برای انتقام دست به این عمل زده‌اند. زیرا آنها معتقدند که گرگیری به یکی از پسران آنها تجاوز کرده است و الجادر هم قصد داشته از آنها اخاذی کند. قاتلین (مادر و یکی از پسران) به ۱۵ و ۱۳ سال حبس محکوم شدند. پسر دیگر هم به دلیل معاونت، از بین بردن شواهد و آماده سازی اجساد ۳۰ ماه به زندان افتاد!
 
 
و در پایان بد نیست نظر دکتر اروین ویرویج از دانشمندان با سابقه موسسه پزشکی‌قانونی هلند را در این مورد بشنویم:

«به نظر می‌رسد پس از اپیزود اول سریال برکینگ بد، علاقه وحشتناکی به استفاده از اسید برای تجزیه جسد مقتولان شکل گرفته است. با استفاده از اسید مناسب این شیوه می‌تواند بسیار کارآمد باشد. اما باید توجه داشت که هیچ‌گاه عالی و بی‌نقص نیست. همیشه چیزهای برای شناسایی باقی می‌مانند. علاوه بر این، وحشت و ترس تجزیه بدن یک انسان در اسید آنقدر مهیب و سنگین است که شخص هیچگاه نمی‌تواند برای همیشه این راز را درون خود حبس کند. بدون شک شما یا همدستان‌تان اعتراف را بهترین راه خلاصی از این کابوس خواهید یافت. و پس از آن ما می‌دانیم که به دنبال چه چیزی بگردیم»


ویدیو مرتبط :
عکس العمل قاتلان بنیتا پس از دیدن عکس جسد دختربچه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این همه زیبایی را صاحب شوید / عکس


این همه زیبایی تقدیم به شما .....

این همه زیبایی تقدیم به شما .....