سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

سلفی فیل باغ وحش با یک گردشگر! +عکس


براساس گزارش رسانه های انگلیس، چندی پیش، کریستیان لبلان در سفر خود در جزیره کوه پانگان تایلند وقتی که می خواهد موز به یک فیل بدهد، این فیل دوربین اسپرت را از او می گیرد.

رادیو چین: براساس گزارش رسانه های انگلیس، چندی پیش، کریستیان لبلان در سفر خود در جزیره کوه پانگان تایلند وقتی که می خواهد موز به یک فیل بدهد، این فیل دوربین اسپرت را از او می گیرد. فیل با خرطوم دراز خود دوربین را بلند کرد و از خودش و لبلان یک عکس سلفی انداخت.

لبلان گفت، دیدم موزها تمام می شوند و خواستم موزهای بیشتری بیاورم، همین لحظه، این فیل باهوش دوربین اسپرت GoPro من را با خرطومش گرفت و دوربین این حرکات را ضبط کرد. خوشبختانه این فیل مطیع است و لبلان با موفقیت دوربین خود را دوباره پس گرفت.

سلفی فیل با مسافران +عکسها

سلفی فیل با مسافران +عکسها

سلفی فیل با مسافران +عکسها


ویدیو مرتبط :
تصاویر جذاب و دیدنی از نجات بچه فیل از غرق شدن توسط فیل های بزرگتر در باغ وحش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باغ وحش کاموایی +عکس



باغ وحش کاموایی,باغ وحش,اخبار

قلاب بافی از جمله هنرهای نام آشنا برای ماست چرا که اکثر خانم های خانه دار و مادرها این هنر را بلد هستند و لباس ها و وسایل قشنگی را به کمک ٱن درست می کنند.

 قلاب بافی از جمله کارهایی است که به حوصله و دقت بسیار زیادی نیاز دارد و همچنین به چشم ها نیز فشار زیادی وارد می کند اما در پایان تمام شدن بافت، یک حس پیروزی خوب را به فرد القا می کند.

این هنر می تواند گاهی باعث شگفتی و همچنین به دست آوردن رکورد خاصی شود و این دقیقا همان کاری است که "Shauna Richardson" انجام داده است.

این خانم 44 ساله اهل انگلستان است و قلاب بافی را با هدف ایجاد یک باغ وحش از حیوانات قلاب بافی شده بود آغاز کرد و در این راه نیز سختی های زیادی را تحمل کرده است.

اومی گوید بافتن حیوانات در اندازه های واقعی واقعا به صبر و حوصله بسیار زیادی نیاز دارد چرا که ممکن است چندین ماه طول بکشد تا یک حیوان کامل شود.

او همچنین در ادامه افزود: من کار خودم را با بافت یک فیل آغاز کردم و بعد از آن شیر، میمون و غزال را به پایان رساندم و همه آن ها در اندازه های واقعی وجود دارند.

او می گوید طرح های این حیوانات بسیار ساده است چرا که آن ها را در هرکجای این دنیا میتوانید ببینید و تنها با کمی دقت الگوهای بافت ان ها به وجود می آید. او همچنین در انتها آورده است که این حیوانات بسیار گران هستند و قصد فروش آن ها را ندارد.... / باشگاه خبرنگاران