سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

سفارش همبرگر با طعم شتر! +عکس


کمدینی به نام حمد ماری با پوشیدن لباس عربی و سوار شدن بر حیوانی که اعراب برای سواری از آن سود می برند در کشوری عربی به یک فست فود غربی مراجعه می کند و عکاسان حرفه ای این صحنه را به عکس تبدیل می کنند و به رسانه ها می سپارند... و این دقیقا یک شیوه است که با ترکیب نوستالوژی با طنز و سرگرمی....

روزگارنو: سفارش همبرگر با طعم شتر!وقتی شیخ قطری با شتر همبرگر سفارش می دهد!

سفارش همبرگر با طعم شتر!

فردی با لباس سنتی اعراب منطقه خلیج فارس بر شتری سوار شد و فرد دیگری هم در نقش نوکر، افسار شتر او را گرفت تا آن را به طرف یکی از شعبه های یک برند فست فودهای در قطر هدایت کند.

کارکنان Burger King به گرمی از این مشتری استقبال کردند و پلیس حاضر در محل هم با گذشت از کنار شترسواری او در خیابان های شهر گذشت.

بنا بر این گزارش، کمدینی به نام حمد ماری با پوشیدن لباس عربی و سوار شدن بر حیوانی که اعراب برای سواری از آن سود می برند در کشوری عربی به یک فست فود غربی مراجعه می کند و عکاسان حرفه ای این صحنه را به عکس تبدیل می کنند و به رسانه ها می سپارند... و این دقیقا یک شیوه است که با ترکیب نوستالوژی با طنز و سرگرمی به تبلیغ از یک شرکت عصر سرگرمی می پردازند؛ تبلیغی غیر مستقیم که همواره مخاطب آن را با لبخند به یاد می آورد.

سفارش همبرگر با طعم شتر!

سفارش همبرگر با طعم شتر!

سفارش همبرگر با طعم شتر!

سفارش همبرگر با طعم شتر!

سفارش همبرگر با طعم شتر!


ویدیو مرتبط :
مهمونی با طعم همبرگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولید همبرگر با طعم گوشت انسان! +عکس


زوج انگلیسی برای درست کردن همبرگر گوشت یکدیگر را نخورده اند بلکه مطالعات گسترده ای در این مورد داشته اند و با چند قاتل و ماجراجو که این طعم را چشیده اند صحبت کرده اند.

باشگاه خبرنگاران: تا به حال فکر کرده اید که بدن انسان چه طعمی می تواند داشته باشد؟ اگر این سوال ذهن شما را نیز مشغول کرده است پس باید جدیدترین همبرگر را کمی بچشید چرا که مزه بدن انسان را وارد دهان شما می کند.

این سوال در ذهن یک زوج انگلیسی و رستوران دار نیز وجود داشت و آن ها تصمیم گرفتند در جدیدترین ساندویچشان این طعم را وارد کنند. آن ها قرار است از 4 روز دیگر این همبرگر را به صورت رسمی وارد منو کرده و به فروش برسانند.

تولید همبرگری با طعم گوشت انسان! +عکس

این زوج برای درست کردن همبرگر گوشت یکدیگر را نخورده اند بلکه مطالعات گسترده ای در این مورد داشته اند و با چند قاتل و ماجراجو که این طعم را چشیده اند صحبت کرده اند.

بر اساس آنچه که این سرآشپزها گفته اند این همبرگر طعمی میان گوشت کاملا پخته شده و گوشت گوسفند نیم پز دارد همچنین به نظر می رسد گوشت انسان به راحتی در دهان آب می شوند و به خاطر نداشتن تیغ و استخوان خوش خوراک است!

تولید همبرگری با طعم گوشت انسان! +عکس