سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

سریعترین شارژر جهان +عکس


مبتکران آمریکایی شارژری ساخته اند که می تواند در آن واحد و به طور همزمان 6 وسیله الکترونیکی را شارژ کند.

خبرگزاری مهر: مبتکران آمریکایی شارژری ساخته اند که می تواند در آن واحد و به طور همزمان 6 وسیله الکترونیکی را شارژ کند.

به گفته سازندگان All-Dock، این دستگاه می تواند در کمتر از یک ساعت، یک تلفن هوشمند را تا 80 درصد ظرفیت خود شارژ کند.

این دستگاه برای سازگاری با وسایل خاص، پورت های مشخص ندارد اما یک سری شکاف ها در آن طراحی شده است که با هر وسیله الکترونیکی منطبق می شود.

این شارژر در سه اندازه عرضه شده است که کوچک ترین آنها از نظر اندازه  220 در 113 در 61 میلی متر است و چهار درگاه یو اس بی دارد.



شارژر سایز متوسط که آن نیز 4 درگاه یو اس بی دارد از نظر طول و عرض به اندازه برادر سایز کوچک خود بوده اما عمق آن 142 میلی متر است.

بزرگترین شارژر می تواند به طور همزمان 6 دستگاه را شارژ کند. اندازه آن 315 در 173 در 64 میلی متر است. در تمامی این سه مدل فضای بین شکاف های شارژر 13.5 میلی متر است.



از آنجا که همه سیم و لوازم جانبی در زیر این شارژر پنهان می شود، ظاهر آن بسیار مرتب است بویژه زمانی که چندین وسیله الکترونیکی همراه در آن واحد توسط این شارژ ، شارژ می شوند.

به طور معمول شارژ 6 وسیله به معنای انبوهی از سیم ها و کابل ها در کنار شارژر است اما این شارژر می تواند به مرتب شدن فضا کمک به سزایی بکند.

با توجه به اندازه مناسب این شارژر، کاربر می تواند در زمان شارژ تلفن هوشمند و یا تبلت خود، تصاویر ویدیویی موجود در آن را مشاهده کند.



این شارژر در سه رنگ سیاه، سفید و قهوه‌ای گردویی عرضه شده است.

در حالی که این شارژرها در مقیاس انبوه به بازار عرضه نشده است اما علاقمندان می توانند اندازه کوچک آن را با قیمت 59 دلار، اندازه متوسط 89 دلار و اندازه بزرگ آن را با قیمت 119 دلار پیش سفارش داده و از ماه مه آن ها را دریافت کنند.


ویدیو مرتبط :
تجربه شارژ همزمان شش وسیله با سریعترین شارژر جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابداع سریعترین میز شام جهان + عکس



 

 

ابداع سریعترین میز شام جهان

 

مدیر یک شرکت خودروسازی با هدف شکستن رکورد پرسرعت ترین مبلمان خانگی در جهان میز نهارخوریسریع السیری ساخته است که علاوه بر سرعت بالا تمامی لوازم موجود بر روی یک میز غذا را نیز به همراه دارد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، "پری واتکینز" مدیر فروش شرکت سازنده کوچکترین و کوتاهترین خودروهای استاندارد شهری در بریتانیا برای شکست رکورد پرسرعت ترین مبلمان در جهان که به یک مبل راحتی موتوردار با سرعتی برابر ۱۴۸ کیلومتر بر ساعت تعلق دارد میز نهار خوری را طراحی و تولید کرده است که می تواند با سرعت ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت حرکت کند.

 

وی برای شکستن رکورد پرسرعت ترین مبلمان جهان میز نهارخوری را انتخاب کرده است زیرا به اعتقاد وی سوار کردن یک میز ناهار خوری بر روی خودرویی کوچک و سریع کار ساده تری است. وی در ابتدا خودرویی قدیمی را خریداری کرد و بدنه فایبرگلاس آن را از موتور و کف جدا کرد.

 

ابداع سریعترین میز شام جهان

 

سپس سیستم تزریق نیتروژنی را برای افزودن به قدرت خودرو به آن متصل کرد. با وجود اینکه واتکینز انتظار بروز مشکلاتی را داشت فکر نمی کرد موتور این میز بتواند به کارکرد مناسبی دست بیابد. طی اولین دور از آزمایش موتور بیش از اندازه داغ شد و بخشهایی از پیستون را ذوب کرد.

 

در ادامه واتکینز بدون تامل موتور دیگری را یافته و به میز نصب کرد. خودرویی که در نهایت خلق شد "غذای سریع" نامیده شده و توانست دراولین آمایشها با سرعتی برابر ۱۸۳ کیلومتر بر ساعت رکورد پرسرعت ترین میز ناهارخوری جهان را پشت سر بگذارد!

 

ظاهر این خودرو نیز به تنهایی بسیار شگفت انگیز است زیرا واتکینز یک ماشین ظرفشویی واقعی را به آن وصل کرده و بر روی میز نیز یک سفره کامل شام چیده شده است. برای مثال ظرفی از آبگوشت مصنوعی با استفاده از رزین فایبرگلس بر روی میز به چشم می خورد.

 

براساس گزارش پاپ ساینس، عمر مفید این خودروی عجیب و غریب یکسال و قیمت آن هفت هزار و ۸۰۰ دلار تعیین شده است./خبرگزارى مهر