سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

سرنوشت تلخ یک پسر بچه +عکس


این پسر 9 ساله هندی بهمراه مادر بزرگش زندگی میکند. پدر و مادر این پسر ازبین رفته اند و بدتر از همه این که او به بیماری فلج مغزی دچار است.

تاپ ناپ: این پسر 9 ساله هندی بهمراه مادر بزرگش زندگی میکند. پدر و مادر این پسر ازبین رفته اند و بدتر از همه این که او به بیماری فلج مغزی دچار است. بهمیندلیل مادر بزرگش که برای تهیه مخارج خانه مجبور است به سر کار برود این پسر را هر روز از صبح زود به میله های یکی از ایستگاه های اتوبوس زنجیر میکرده است و پس از پایان کارش بعد از ظهر برای باز کردن و نگهداری از او برمیگشته است. این پسر مجبور بوده تمام روز را بصورت اسیر در ایستگاه اتوبوس سپری کند. این سرگذشت تلخ و اخبار منتشر شده از آن در رسانه های هندباعث شد تا یک خیریه مسئولیت نگهداری از این کودک بیمار را بعهده بگیرد.

سرگذشت تلخ یک پسر بچه +عکس

سرگذشت تلخ یک پسر بچه +عکس

سرگذشت تلخ یک پسر بچه +عکس

سرگذشت تلخ یک پسر بچه +عکس

سرگذشت تلخ یک پسر بچه +عکس

سرگذشت تلخ یک پسر بچه +عکس

سرگذشت تلخ یک پسر بچه +عکس

سرگذشت تلخ یک پسر بچه +عکس

سرگذشت تلخ یک پسر بچه +عکس


ویدیو مرتبط :
سرنوشت تلخ ترین عکس تاریخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز به دختر 20ساله توسط پسر13ساله(+عکس پسر بچه)



 

 

 

یک پسر 13ساله که در مقابل دوستانش به یک زن 20ساله تجاوز کرده بود بعد از آن‌ که احساس پشیمانی و ندامت کرد فقط به 3سال حبس محکوم شد.

 

در ماه سپتامبر سال گذشته بلال خان در مقابل دیدگان دوستان 10 و 11 ساله خود به یک زن در Stoke-on-Trent واقع در انگلیس حمله و به او تجاوز کرد.

بعد از انجام این کار(تجاوز) او محکوم به گذراندن 3سال در موسسه خلافکاران جوان شد.

یک قاضی بعد از شنیدن جزئیات حمله از زبان خان محدودیت‌هایی در مورد رسانه‌ای شدن نام او اعمال کرد. خان از پشت سر به قربانی خود نزدیک شده و بعد از گرفتن گردن او از پشت سر به شدت او را مورد ضرب و شتم قرار داد و قربانی خود را تهدید به کشتن کرد.

 

 

 

تجاوزبه دختر

 

خان هم چنین کیف این زن را که شامل یک دستگاه تلفن و یک iPod بود سرقت کرد و آن‌هارا به فروش رساند.

 


اما بعد از تجاوز در نهایت او محکوم به 3 سال حبس و شرکت در کلاس‌های کنترل خشم شده است و اکنون از کار خود احساس پشیمانی می‌کند. این در حالی است که یک فرد بالغ در صورتی که چنین جرمی (تجاوز) در انگیس مرتکب شود به 8 یا 9 سال زندان محکوم می‌شود. قربانی این حمله  بعد از این حادثه دچار مشکلات روحی شده است.../شفاف