سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

سرش پلو و زیرش سنگ قربانت شوم یگانه پسر



داستان ضرب المثل, پسر و عروس, ریشه ضرب المثل

زنی که پیش پسر و عروسش بسر می برد زندگانی را به سختی می گذراند، زیرا عروسش غذای کافی به او نمی داد، همیشه در وقت بردن غذا برای پیرزن سنگی را توی دوری می نهاد و مقداری پلو رویش می ریخت و آن را طوری می برد که شوهرش می دید و در دل از اینکه زنش آن چنان صادقانه به مادرش خدمت می کرد خوشحال می شد،

 

بیچاره پیرزن هم از ترس جرات نمی کرد موضوع را به پسرش بگوید لابد با همان غذای ناچیز می ساخت، روز به روز در اثر گرسنگی لاغرتر می شد. یک روز که جمعه بود با خود گفت : «امروز جمعه است. به خانه دامادم بروم هم از دخترم دیدن کنم و هم یک شکم سیر غذای مناسبی بخورم.»

 

با این خیال به خانه دخترش رفت. دختر از دیدن مادرش که مدت زیادی بود او را ندیده بود خوشحال شد و غذای خوب و چربی برایش پخت ولی از بی اقبالی پیرزن هنگامی که می خواست سفره را با غذا پیش مادرش ببرد شوهرش پیدا شد، با دیدن سفره و غذا فهمید که این غذا به خاطر مادرزنش پخته شده، شروع کرد به داد و فریاد و کتک زدن زنش. پیرزن بدبخت غذا نخورده بیرون رفت و به سوی خانه پسرش راه افتاد و در راه زیر لب زمزمه می کرد: «سرش پلو، زیرش سنگ، قربونت بشم یه دونه پسر»
منبع:amordad.net


ویدیو مرتبط :
آموزش کیببورد آهنگ چشمات سیاست قربانت شوم (منصور)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر پرسپولیسی که از پرتاب سنگ تراکتوری ها سرش شکست + عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - پسر پرسپولیسی که از پرتاب سنگ تراکتوری ها سرش شکست

یکی از هواداران نوجوان تیم پرسپولیس در دیدار سرخپوشان مقابل تراکتورسازی از ناحیه سر آسیب جدی دید.

به گزارش جام نیوز، در نیمه نخست دیدار روز جمعه پرسپولیس مقابل تراکتورسازی و پس از گل سرخپوشان، چند سنگ از سمت هواداران منتسب به تیم تراکتورسازی به سوی جایگاه پرسپولیسی ها پرتاب شد که در یکی از آنها، یک نوجوان دچار جراحت از ناحیه سر شد.

پدر این نوجوان در این باره عنوان کرد: «متاسفانه پس از این اتفاق، هیچ یک از مسئولان حاضر در ورزشگاه حاضر به پذیرش این اتفاق نبودند و حاضر نشدند آن را پیگیری کنند.»

وی افزود: «امیدوارم در آینده شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال نباشیم. ما برای تماشای یک بازی به استادیوم آمدیم اما متاسفانه این حادثه تلخ برای پسرم رخ داد.»

پس از پیگیری های خبرنگاران حبیب الله شیرازی، رئیس هیات فوتبال استان تهران، درباره اظهارات پدر نوجوان مضروب عنوان کرد: «من از شنیدن این اتفاق به شدت ناراحت شدم و آن کودک را هم دیدم. به طور حتم ما هزینه های درمانی مربوط به این تماشاگر را تا ریال آخر تقبل می کنیم.»

وی افزود: «اساسا در بحث بلیت هایی که به فروش می رسند، بیمه صاحب بلیط هم دیده شده است. امیدوارم در آینده شاهد تکرار چنین اتفاقات تلخی نباشیم.»

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 اخبار ورزشی - جام نیوز