سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

سربازی رفتن چینی ها قبل از ابتدایی!+عکس


چین یک کشور شگفت انگیز و غیر عادی است، و مردم آن بسیار با نظم و دیسیپلین هستند. در این کشور بچه های کوچک باید آموزش های نظامی و خدمت سربازی را قبل از ورود به مدرسه بگذرانند تا به طور کامل نظم و انضباط را آموخته و آماده فرمان پذیری باشند!

 
 
 
 
 صبح بخیر: چین یک کشور شگفت انگیز و غیر عادی است، و مردم آن بسیار با نظم و دیسیپلین هستند. در این کشور بچه های کوچک باید آموزش های نظامی و خدمت سربازی را قبل از ورود به مدرسه بگذرانند تا به طور کامل نظم و انضباط را آموخته و آماده فرمان پذیری باشند!















ویدیو مرتبط :
رفتن کیو به سربازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"زندان رفتن" شغل پرسود بیکاران چینی +عکس



"زندان رفتن" شغل پرسود بیکاران چینی +عکس

به تازگی قوانین عجیب زیادی در چین در حال تصویب شدن است. این روزها چینی ها می توانند در هر کاری از نماینده استفاده کنند و قوانین جدید نیز به این امر بسیار کمک می کند.

قوانین عجیب در دنیا کم نیستند و همیشه نیز باعث شگفتی افراد می شود. این بار یک قانون بسیار عجیب برای پولداران چینی تصویب شده است.

به تازگی قانونی در این کشور تصویب شده است که افراد می توانند کسی را استخدام کنند که به جای آن ها در زندان بماند و حتی به دادگاه برود و شخص اصلی به زندگی خودش ادامه بدهد.

چین, زندان, اخبار, اخبار گوناگون

این مورد هم به عنوان یک قانون عجیب و هم به عنوان یک شغل بسیار عجیب شناخته شده است و البته عده ای می گویند آغاز این نوع شغل ها از سال 2009 بوده است.

از زمانی که این قانون به تصویب رسیده پولدارانی که دستگیر می شوند افرادی به جای خودشان به زندان می فرستند. برای مثال یک کارخانه دار که در یک تصادف چند نفر را کشته بود با پرداخت 8 هزار دلار فردی را برای حضور در زندان استخدام کرده است.

چین, زندان, اخبار, اخبار گوناگون

"هیو بین" یک جوان بیست ساله متهم به قتل در راست و بدل او در داداگاه

این قانون شاید به نفع افرادی باشد که پولدار هستند اما باعث بروز ناعدالتی بسیار زیادی میان زندانی های متفاوت می شود. این باعث شده است عده بسیار زیادی به این قانون اعتراض کنند..../باشگاه خبرنگاران