سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ساعت شمارش معکوس برای مرگ +عکس


مبتکران ساعتی ساخته اند که به جای نشان دادن زمان و بهره مندی از اعداد دیجیتالی، حس گذشتن زمان را با لرزش هر پنج دقیقه یک بار نشان می دهد.

خبرگزاری مهر: مبتکران ساعتی ساخته اند که به جای نشان دادن زمان و بهره مندی از اعداد دیجیتالی، حس گذشتن زمان را با لرزش هر پنج دقیقه یک بار نشان می دهد.

در این ساعت که Durr نام دارد، به جای صفحه نمایش معمولی ساعت ها، به طور مداوم اطلاع و هشدار (نوتیفیکیشن) هایی ایجاد می کند که به کاربر خود هشدار دهد زمان کم یا بیش از حد نیاز بر روی کارهای روزانه صرف می کند.

این ساعت توسط دو مبتکر اهل نروژ طراحی شده است.آنها یک روز در محل کار خود به سرعت گذشت زمان توجه کرده و به فکر یافتن راه ساده ای برای استفاده بهتر از زمان خود افتادند.

این 2 نفر نمونه اولیه ساعت  Durr را فقط در نیم ساعت ساختند و طراحی خود را صبح روز بعد برای فروش عرضه کردند.

آنها 50 عدد از ساعت های خود را طی شش هفته به قیمت 75 پوند فروختند.

این طراحان قصد داشتند با عرضه این ساعت توجه کاربر را به گذشت زمان و چگونگی درک فرد از گذشت زمان جلب کنند.

این ساعت دارای یک صفحه رنگی با یک بند چرمی قهوه ای ساده و یک دکمه کوچک برای روشن و خاموش کردن لرزش هاست.

این مبتکران نروژی می گویند پس از آنکه این ساعت را به مدت 6 ماه به دست ببندید، زندگی روزانه ریتم و ضربان خاصی می یابد.

با این حال، منتقدان این ساعت را مورد انتقاد قرار داده و می گویند این ساعت چیزی جز یک ساعت تخم مرغ پزی بر روی دست نیست و برخی دیگر آن را شمارش معکوس برای مرگ دانسته اند.





ویدیو مرتبط :
تنظیم شمارش معکوس برای عکس برداری ios

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

12 ساعت جدال با مرگ چترباز تهرانی +عکس


جوان 21 ساله چترباز پس از 12 ساعت معلق ماندن میان زمین و هوا نجات پیدا كرد.

خبرگزاری ایسنا: جوان 21 ساله چترباز پس از 12 ساعت معلق ماندن میان زمین و هوا نجات پیدا كرد.

حوالی ساعت 19 دوشنبه جوانی 21 ساله در یك سایت پروازی در محدوده انتهای همت اولین پرواز خود را تجربه می‌كرد كه دچار حادثه شد.

پس از وقوع این حادثه شاهدان با مركز 125 تماس گرفته و درخواست امداد كردند كه در پی آن ستاد فرماندهی نیروهای امدادی خود را به محل حادثه اعزام كرد.

پس از رسیدن امدادگران به محل مشخص شد این جوان كه نخستین پرواز خود را تجربه می‌كرد در ارتفاع بیش 80 متری در میان كابل‌های برق فشار قوی معلق مانده است.

در ادامه نجاتگران عملیات خود برای رهایی این جوان چترباز را آغاز كرده و پس از هماهنگی با اداره برق منطقه برای قطع‌كردن جریان برق سرانجام وی را در ساعت 7 صبح روز سه‌شنبه در حالی كه تمامی بدن وی به دلیل معلق ماندن میان زمین و هوا لمس شده بود نجات دادند.

همچنین یكی از مربیان حاضر در این سایت پروازی در این باره به ایسنا گفت: جلسه كمیته فنی با حضور انجمن ورزش‌های هوایی و هیات ورزشی استان تهران ظهر امروز برای بررسی علت حادثه برگزار خواهد شد.