سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ساعتی که تا بیدارتان نکند، قطع نمی‌شود!


ساعتهای متفاوت و مختلفی ساخته شده‌اند تا مشکل بیدار شدن به موقع آدم‌ها را حل کنند. حالا یک شرکت ساعتی با شکل متفاوت ساخته که فقط با خارج شدن از تختخواب امکان دارد بتوانید آن را خاموش کنید.

وبسایت خبرآنلاین: ساعتهای متفاوت و مختلفی ساخته شده‌اند تا مشکل بیدار شدن به موقع آدم‌ها را حل کنند. حالا یک شرکت ساعتی با شکل متفاوت ساخته که فقط با خارج شدن از تختخواب امکان دارد بتوانید آن را خاموش کنید.

این ساعت كه با فوم هوشمند ساخته شده و شبیه فرش پادری است زنگش تنها در صورتی خاموش می‌شود كه پاهای صاحبش حداقل برای 3 ثانیه ممتد روی آن قرار بگیرد. حتی بعد از خاموش شدن زنگ هم این ساعت به نام Ruggie برای اینكه شما به تختخواب‌تان برنگردید  شروع به پخش موسیقی‌های تنظیم شده می كند. خیلی‌ها این ساعت را با قیمت 59 دلار پیش‌خرید كرده‌اند اما بعد از فروش دوره اول احتمالا قیمت آن به 99 دلار خواهد رسید.

ساعتی که زنگش را فقط با بیرون آمدن از تخت می‌توانید خاموش کنید


ویدیو مرتبط :
ردیاب ساعتی | gps مدل ساعتی | ساعت مچی جی پی اس دار |09120750932

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعتی که با شوک الکتریکی بیدارتان می کند +عکس




بیدار شدن صبح زود یکی از مشکلاتی است که بسیاری از کارمندان و البته دانش آموزها با آن سروکار دارند و این مشکل حتی باعث تاخیر و جریمه بسیاری نیز شده است.

تا به حال طرح های بسیاری برای ساعت های آلارم دار ارائه شده است که هر کدام به نوعی افراد را بیدار می کردند که دیگر خوابشان نبرد اما اختراع یک داشن آموز هندی در این میان بسیار جالب است.

ساعت های آلارم دار ,اختراعات جدید

"سانکالپ سین ها" دانش آموز 19 ساله هندی است که تا به حال به خاطر تاخیر در رسیدن به مدرسه دچار مشکلات بسیار و البته جریمه های سنگینی شده است.

او از چندین سال قبل که با مشکل بیدار شدن مواجه بود به دنبال درست کردن یک ساعت بسیار خاص بود و البته این ایده خودش را با ساعت شوکری که اختراع کرده است به مرحله اجرا در آورد.

او در زیر دکمه "Snooze" ساعت دیجیتالی یک شوکر الکتریکی قرار داده است که باعث می شود تا دیگر دقیقا در همان زمانی که می خواهید از خواب برخیزید.

ساعت های آلارم دار ,اختراعات جدید

این شوکر قدرت زیادی ندارد اما به میزانی که بتواند انسان را کاملا از خواب بیدار کند قدرتمند است. این دانش آموز می گوید مطمئنا هیچکس نمی تواند از دست این ساعت فرار کند چرا که تا زمانی که شما دکمه اسنوز را نزده باشید کار می کند و با زدن آن برق شما را می گیرد و حتما بیدار خواهید شد.

این ساعت قرار است به زودی وارد بازار شود و قیمت آن نیز در حدود 100 دلار خواهد به طوری که پیش بینی می شود تعداد زیادی از آن در همان روزها اول به فروش برسد.
منبع:yjc.ir