سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

سازه‌ای عجیب برای شرکت مرسدس بنز


در جشنواره "سرعت" 2014 هنرمندی به نام Gerry Judah مجسمه ای برای شرکت ماشین های لوکس مرسدس بنز ساخته است.

تاپ ناپ: در جشنواره "سرعت" 2014 هنرمندی به نام Gerry Judah مجسمه ای برای شرکت ماشین های لوکس مرسدس بنز ساخته است. این هنرمند خلاق با ترکیب یکی از ماشین ها مسابقه قدیمی شرکت مرسدس به نام W25 و جدید ترین ماشین مسابقه ساخت این شرکت به نام " AMG Petronas F1 W04 " اثر هنری بسیار بزرگ و زیبا خلق کرده است.

مجسمه ای برای شرکت مرسدس بنز +عکس

مجسمه ای برای شرکت مرسدس بنز +عکس

مجسمه ای برای شرکت مرسدس بنز +عکس

مجسمه ای برای شرکت مرسدس بنز +عکس

مجسمه ای برای شرکت مرسدس بنز +عکس


ویدیو مرتبط :
تبلیغ خلاقانه شرکت مرسدس بنز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض نطنزی ها به شرکت مرسدس بنز / آرم بنز متعلق به معماری ایرانی است (+تصاویر)



اخبار فرهنگی - اعتراض نطنزی ها به شرکت مرسدس بنز / آرم بنز متعلق به معماری ایرانی است

اهالی شهر نظنز در نامه‌ای به شرکت مرسدس بنز اعلام کرده اند نوشته ستاره سه گوش این شرکت الهام گرفته از نشانه‌های معماری ایرانی است. آنها با ارائه مستندات خود می گویند این نوع تزئینات در مسجد جامع نطنز قابل مشاهده است.

اخبار,اخبار اجتماعی , شرکت مرسدس بنز

 

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت مرسدس بنز طراحی آرم خود را که همان ستاره سه پر است، نشان دهنده تسلط این شرکت بر زمین، دریا و آسمان می داند که برای اولین بار روی دایملر ۱۹۰۹ (قدیمی‌ترین سازنده خودروهای بنزینی در جهان) دیده شد و ترکیبی بود برای نشان دادن تاج افتخار بنز در تاریخ ۱۹۲۶.

نشان کنونی حلقه محاط بر ستاره نیز در سال ۱۹۳۷ طراحی شد.

 

اخبار,اخبار اجتماعی , شرکت مرسدس بنز

 مسجد جامع نطنز


محمد رضا رشیدی یکی از اهالی نطنز که امسال دبیری جشنواره گیاهان دارویی و طب سنتی را نیز برعهده گرفت به خبرنگار مهر گفت: چندی پیش همراه برخی از اهالی نطنز نامه ای را به شرکت بنز نوشته و توضیح دادیم که اگر این شرکت چند سال است سابقه فعالیت دارد و این آرم را برای معرفی محصولاتش انتخاب کرده است اما در ایران از چند صد سال پیش این آرم به عنوان تزئینات معماری استفاده می شود. آن طور که در طراحی ها و گرافیک معماری ایرانی اسلامی به کار برده شده در تزئینات مسجد جامع نطنز هم می شود این طرح را دید.

وی گفت: می دانیم ممکن است طراحی این آرم اتفاقی بوده باشد ولی به هرحال این موضوع قابلیت پیگیری دارد و می خواهیم مسئولان این شرکت اعلام کنند پیش از این، چنین نشانی در ایران وجود داشته است.

 

اخبار,اخبار اجتماعی , شرکت مرسدس بنز

اخبار فرهنگی - مهر