سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ساخت کوچکترین هلی کوپتر جهان +عکس


شرکت موریسون اینویشن (Morrison Innovations ) کوچکترین کوادروکوپتر (نوعی هلی کوپتر چهار ملخ چرخان) جهان را با ابعاد ۳۰х۳۰х۲۰ میلیمترعرضه کرد که با یکبار شارژ می تواند بین ۵ تا ۷ دقیقه پرواز کند.

وبسایت شفقنا: شرکت موریسون اینویشن (Morrison Innovations ) کوچکترین کوادروکوپتر (نوعی هلی کوپتر چهار ملخ چرخان) جهان را با ابعاد ۳۰х۳۰х۲۰ میلیمترعرضه کرد که با یکبار شارژ می تواند بین ۵ تا ۷ دقیقه پرواز کند.

به گزارش العالم به نقل از اسپوتنیک، این مطلب را نشریه N+1 با استناد به سایت شرکت تولید کننده اعلام کرد.

این پرنده بدون سرنشین را می توان در داخل کنسول هدایت آن نگه داشت. قرار است تولید انبوه کوادروکوپتر کوچک به نام The NEW World's Smallest Quadcopter آغاز شود.

ساخت کوچکترین هلی کوپتر جهان+عکس

ساخت کوچکترین هلی کوپتر جهان+عکس


ویدیو مرتبط :
از هلی کوپتر بدون سرنشین تا کوچکترین در جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساخت موتورسیکلت پرنده! موتورسیکلت و هلی کوپتر در کنار هم!! + عکس



اخبار,اخبارگوناگون,موتورسیکلت پرنده

 

 اخبارگوناگون - ساخت موتورسیکلت پرنده! موتورسیکلت و هلی کوپتر در کنار هم!! + عکس

مخترعان هلندی موفق به ساخت موتوری با دو قابلیت متفاوت شده اند. این موتور علاوه بر اینکه می تواند روی زمین حرکت کند، قابلیت پرواز در آسمان را نیز دارد...

مخترعان هلندی موفق به ساخت موتور متفاوتی شده اند که در آسمان و زمین حرکت می کند. این موتور سیکلت دو سرنشین دار، هیبریدی (خودروهای هیبریدی معمولا تلفیقی از موتور احتراق داخلی خودروهای متداول با باتری و موتور الكتریكی یك خودرو الكتریكی هستند.) بوده و دارای سه چرخ و ترکیبی از یک هلی کوپتر کوچک و موتور است که به قیمتی حدودا 395 هزار دلار به فروش می رسد.

جالب است بدانید برای اینکه بتوان این موتور سیکلت پرنده را هدایت کرد علاوه بر گواهینامه موتورسواری باید گواهینامه مخصوص هواپیماهای شخصی را نیز داشت. این موتور می تواند با سرعتی حدود 112mph و در ارتفاع 4 هزار فوت به پرواز درآید.

 

اخبار,اخبارگوناگون,موتورسیکلت پرنده


این موتور چگونه به یک هلی کوپتر تبدیل می شود؟
دکمه مخصوصی در ساختار فنی این دوچرخه وجود دارد که تنها با فشار دادن آن می توان موتور را از حالت سه چرخ به ماشین پرنده مبدل کرد اما این تبدیل حدودا ده دقیقه به طول می انجامد

.
اما مخترعان هلندی موتور سیکلت معتقدند این ماشین اعجاب انگیز بیش از اینکه یک هلی کوپتر باشد، موتور سیکلت است زیرا تمامی قابلیت های یک هلی کوپتر را دارا نیست.

 اخبار گوناگون - مهر