سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ساخت «اثر انگشت» برای جنایتکاران


شغل‌های زیادی در جهان وجود دارد که از دید بسیاری از مردم عجیب و غریب به نظر می‌رسند. یکی درون موتور هواپیما می‌رود و آن را تعمیر می‌کند و دیگری از لوله دودکش بالا می‌رود. اما قطعاً بسیاری از مشاغل عجیب در دنیا، در ژاپن دیده می‌شود.

وبسایت شفقنا: شغل‌های زیادی در جهان وجود دارد که از دید بسیاری از مردم عجیب و غریب به نظر می‌رسند. یکی درون موتور هواپیما می‌رود و آن را تعمیر می‌کند و دیگری از لوله دودکش بالا می‌رود. اما قطعاً بسیاری از مشاغل عجیب در دنیا، در ژاپن دیده می‌شود.

یکی از عجیب‌ترین مشاغل جهان، ساخت انگشتان مصنوعی برای جنایتکاران ژاپنی موسوم به «یاکوزا»ها است تا آنها بتوانند از «اثر انگشت» آن استفاده کنند.

تنها یک نفر در ژاپن به ساخت اثر انگشت تازه مشغول است و او نیز یک زن به نام یوکاکا فوکوشیما است که انگشتان دست را طراحی کرده و می‌سازد.

ساخت «اثر انگشت» برای جنایتکاران +عکس


ویدیو مرتبط :
هک کردن سیستم اثر انگشت ایفون 5s با چاپ کردن اثر انگشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنی که اثر انگشت ندارد + عکس



 

 

زنی که اثر انگشت ندارد

 

در سال ۲۰۰۷ یک زن سوئیسی در مرز آمریکا وقتی با انگشت نگاری ماموران روبرو شد انگشتان خود را پنهان می کرد ولی با اصرار ماموران معلوم شد که تمام مدارک هویتی زن سوئیسی درست است به غیر از اثر انگشتش.

 

زنی که اثر انگشت ندارد

 

24 آنلاین:در تحقیقات اولیه ماموران مشاهده کردند که این زن سوئیسی شیارهای انگشت ندارد! دکتر پیتر ایتان از دانشگاه باسل در سوئیس بیماری صافی انگشتان این زن را به دلیل اشعه های رادیواکتیویته و جهش سلولهای انگشتان عنوان می کند.

 

دکتر ایتان سالها بعد نمونه های دیگری از این بیماری را در کشورهای مختلفی مشاهده کرده است و اعتقاد دارد این نوع بیماری قبل از اینکه به دلیل اشعه های رادیواکتیویته باشد نوعی بیماری ژنتیک است که به صورت نادر در جهان وجود دارد.

 

وقتی ژنی موسوم به SMARCAD۱ جهش پیدا کند انگشتان دست به صورت صاف و هموار بدون شیار و اثر انگشت خواهند بود./4onlinenews.ir