سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ساحلی وحشتناک در چند قدمی باند فرودگاه!


این ساحل یکی از معدود مکان هایی است که در آن افراد می توانند به راحتی صحنه فرود هواپیما را تماشا کنند. در واقع تماشای هواپیماها یکی از فعالیت های موردعلاقه بازدیدکنندگان است.

 
 
 

صبح بخیر:
ساحلی که در این تصاویر می بینید شاید یکی از جالب ترین سواحل دنیا باشد. این ساحل که در جزیره سینت مارتین واقع شده است، هر روز شاهد پرواز هواپیماها درست از بالای سر مردمی است که در ساحل حضور دارند. هواپیماهای در حال فرود در فاصله ای بسیار نزدیک به ساحل حرکت می کنند. این ساحل یکی از معدود مکان هایی است که در آن افراد می توانند به راحتی صحنه فرود هواپیما را تماشا کنند. در واقع تماشای هواپیماها یکی از فعالیت های موردعلاقه بازدیدکنندگان است.

البته این امر خطراتی را نیز در بر دارد، چراکه نیروی حاصل از حرکت هواپیما می تواند افراد را به این سو و آن سو پرتاب کند. همین طور ایجاد امواج عظیم هنگام عبور هواپیما می تواند خطرناک باشد. علیرغم هشدارهای حکومت محلی مبنی بر خطراتی که در این ساحل وجود دارد، این ساحل به دلیل امکان تماشای فرود هواپیماها شهرت بسیار یافته است.






















ویدیو مرتبط :
فرودگاه ساحلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: ساحلی در یک قدمی باند فرودگاه


 
 
 

ساحلی در یک قدمی باند فرودگاه


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.