سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ساحلی مملو از ستاره های عجیب! +عکس


هوشیزونا نو هوما نام ساحلی کوچک در شمال جزایر ایریوموت در اوکیناوا در کشور ژاپنمی باشد. چیزی که باعث شده این ساحل به شهرت جهانی برسد شن های آن است.

تاپ ناپ: هوشیزونا نو هوما نام ساحلی کوچک در شمال جزایر ایریوموت در اوکیناوا در کشور ژاپنمی باشد. چیزی که باعث شده این ساحل به شهرت جهانی برسد شن های آن است. باکمی دقت روی شن های این ساحل متوجه ساختار جالب و دیدنی آن خواهید شد. شن های این ساحل ظاهری شبیه به ستاره دارند و بهمین علت به نام ساحل شن های ستاره ای یا استار سند بیچ هم شهرت دارد.

البته این ستاره های کوچک در واقعاسکلت های جانورانی ریز جسته به نام Baclogypsina sphaerulata از رده روزن داران هستند که پس از مرگ اسکلت های آنها در شن های ساحل دفن میگردد.













ویدیو مرتبط :
موجود عجیب در ساحلی نزدیک نیویورک!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیپ عجیب و غریب ستاره مشهور فوتبال+ عکس



تیپ عجیب و غریب ستاره مشهور فوتبال+ عکس

تیپ عجیب و غریب ستاره مشهور فوتبال

 بالوتلی با تیپ های عجیبش همیشه خبرساز بوده است.

تیپ عجیب و غریب ستاره مشهور فوتبال


منبع:jamnews.ir