سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ساحلی مرموز و عجیب در مالدیو +عکس


ساحل کشور مالدیو به خاطر یک پدیدهٔ شگفت انگیز طبیعت به تازگی مورد علاقه هزاران گردشگر از سراسر جهان قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران: ساحل کشور مالدیو به خاطر یک پدیدهٔ شگفت انگیز طبیعت به تازگی مورد علاقه هزاران گردشگر از سراسر جهان قرار گرفته است.

ساحل کشور مالدیو در شب‌ها به دلیل وجود فیتو پلانکتون‌های درخشان روشن شده است.
 
 
 
گفتنی است، این جانواران که در سطح آب وجود دارند همزمان با وزش باد و برخورد آن به موج‌ها منظره‌های شگفت انگیزی در ساحل دریا به وجود آورده‌اند.
 
 
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، این جانور از نور افشانی برای جذب جفت و جفت‌گیری استفاده می‌کند.
 
 
 
با حرکت افراد در مناطق مرطوب کنارهٔ ساحل اثر این فیتوپلانکتون‌ها برروی ماسه‌ها به اشکال مختلف به وجود می‌آید.


ویدیو مرتبط :
تونل عجیب و مرموز در مسکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک برج مرموز و عجیب در ژاپن +عکس


در جنوب فرودگاه هاندا در توکیو ژآپن و در وسط اقیانوس یک سازه عجیب و جالب خود نمایی میکند. نامش برج باد و یا کازه نو تو است.

تاپ ناپ: در جنوب فرودگاه هاندا در توکیو  ژآپن و در وسط اقیانوس یک سازه عجیب و جالب خود نمایی میکند. نامش برج باد و یا کازه نو تو است. گمانه زنی های زیادی در اینترنت برای کاربرد این سازه در وسط اقیانوس زده میشود تا جایی که بعضی ها آن را پایگاه رمز آلود و حفاظتی دولتی نامیده اند. اما در اصل این سازه عجیب برای هوا رسانی به بزرگراه زیر زمینی توکیو است.

این بزرگراهدر 40 متری عمق اقیانوس بنا شده و یکی از بزرگترین راه های زیر آبی دنیا است و طولش به حدود 10 کیلومتر میرسد. این راه دریایی یوکوهاما را از طریق خلیج توکیو به چیبا متصل میکند. این تونل با هزینه 11 میلیون دلار و در عرضبیش از 30 سال ساخته شده است و مسیر بین این دو شهر را 100 کیلو متر نزدیکتر میکند.