سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زیبا ترین و گرانترین نژاد اسب در دنیا +عکس


این اسب از نژاد اسب ترکمن نه تنها زیبا و خیره کننده است، بلکه در سرعت و استقامت نیز بی‌نظیر است. تنها حدود 3500 اسب از این نژاد در کشورهای؛ ترکمنستان، روسیه، اروپا، استرالیا و آمریکای شمالی شناخته شده است.

تاپ ناپ: این اسب از نژاد اسب ترکمن نه تنها زیبا و خیره کننده است، بلکه در سرعت و استقامت نیز بی‌نظیر است. تنها حدود 3500 اسب از این نژاد در کشورهای؛ ترکمنستان، روسیه، اروپا، استرالیا و آمریکای شمالی شناخته شده است. اسب‌هایی  که نه تنها در نوع رنگ‌، بلکه بسیار پر جنب و جوش و  اندامی قوی، سخت و هوشی فوق‌العاده در همکاری با سوار را دارند.آخال تک از گران‌ترین و قدیمی‌ترین نژادهای اسب نیز به حساب می‌آید. گفته می‌شود این اسب باقی مانده از نژاد اسب‌های دوران فراعنه در آسیای مرکزی، یعنی حدود 2000 سال پیش است.

آخال تک اسبی طلایی متالیک و چشم نواز و بسیار زیبا است. گفته می‌شود این اسب گران‌ترین اسب دنیا به ارزش 2.5 میلیون دلار امریکا است که در اختیار یک خانم میلیاردر امریکایی است.این اسب رنگی شبیه گوزن طلایی و درخششی شبیه فلز‌ دارد. از سایر مشخصات ظاهری این اسب می‌توان گفت که؛ بلند بالا، پوشش موی صاف به رنگ طلایی متالیک، چشمانی بادامی شکل روشن، عضلات شانه‌ای به سمت بالا ،عقب و بسیار قوی، قفسه سینه دارای فرو رفتگی قوی و زیبا، پاهای کشیده و باریک مناسب برای دو‌ و پرش با مانع، یال و دم نازک و خوش فرم، چربی بدن بسیار اندک و سرتاسر بدن همانگونه که مشاهده می‌کنید، عضلانی است.

زیبا ترین و گرانترین نژاد اسب در دنیا +عکس

زیبا ترین و گرانترین نژاد اسب در دنیا +عکس

زیبا ترین و گرانترین نژاد اسب در دنیا +عکس


ویدیو مرتبط :
با وقار ترین اسب دنیا نژاد فریزین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این زن گرانترین صدای دنیا را داراست!! + عکس



زن , گرانترین صدای دنیا , صدای اپرای سوپرانو

به نقل از ماست اکسپنسیو و ویکیپدیا: لیست گران قیمت ترین صداهای جهان در اعلام شد که در این لیست، آنا نتربکودر در صدر گرانترین صداهای جهان قرار داشت.

آنا نتربکودر که اکنون ۴۰ساله می باشد، اصلیتی روسی دارد ولی شهروندی دوگانه روسی و اتریشی دارد و ساکن شهر وین است. نام مستعار وی که توسط هواداران این زن خوش صدا بر روی وی گداشته شده “بلیسیما” است.

زن , گرانترین صدای دنیا , صدای اپرای سوپرانو

درامد این زن خوش صدای روسی ۳٫۷۵ میلیون دلار سال است که اختلاف این سقف درامد نسبت به نفر دوم این لیست بسیار زیاد است.

زن , گرانترین صدای دنیا , صدای اپرای سوپرانو

صدای آنا نتریکودر گران قیمت ترین صدای اپرای سوپرانو در تاریخ اپرای آلمان نیز شناخته شده است../پارس ناز