سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زیبایی کرم های ابریشم +عکس


کرم‌های ابریشم در تمام روز و شب از برگ‌های توت سفید تغذیه می‌کنند. از تخم درآمدن کرم‌های ابریشم ۱۰ روز طول می‌کشد.

تاپ ناپ: کرم‌های ابریشم در تمام روز و شب از برگ‌های توت سفید تغذیه می‌کنند. از تخم درآمدن کرم‌های ابریشم ۱۰ روز طول می‌کشد. زمانی که رنگ سرش به تیرگی گرایید بدان معنی است که زمان آنست که پوست اندازی کنند. پس از طی ۴ مرحله پوست اندازی بدن آنها به آرامی زردتر می‌شود و پوست بدن مستحکم تر می‌شود، آنها در این مرحله تبدیل به شفیره می‌شوند. در مرحله شفیرگی کرم ابریشم شروع به تولید پیله می‌کند و بعد از شفیرگی تبدیل به پروانه می‌شوند.























































ویدیو مرتبط :
زندگی کرم ابریشم و تولید ابریشم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرم زیبایی کام دختر جوان را تلخ کرد +عکس


یک دختر جوان سنگاپوری پس از استفاده از یک کرم زیبایی جدید صورت به طور کلی از شکل افتاد.

جام‌جم آنلاین: یک دختر جوان سنگاپوری پس از استفاده از یک کرم زیبایی جدید صورت به طور کلی از شکل افتاد.

به گزارش جنتساید، بان بان دختر وبلاگ نویس مشهور سنگاپوری که در وبلاگ خود جدیدترین محصولات آرایشی را معرفی می کرد ناگهان زندگی اش از رویا به کابوس تبدیل شد.

یک سالن محصولات زیبایی سنگاپور بان بان را دعوت کرد تا یک کرم زیابایی جدید صورت را امتحان کرده و آن را در وبلاگش معرفی کند.

وی نمی دانست که این بار چه بلایی به سرش یا به عبارت بهتر به چهره اش می آید. او روز بعد از امتحان کرم زیبایی روی پوست صورتش متوجه جوش های ریزی روی گونه هایش شد.

کرم زیبایی کام دختر جوان را تلخ کرد +عکس

او ابتدا فکر که یک آکنه ساده است اما دوستانش به او توصیه کردند که نزد یک متخصص پوست برود. پزشک متخصص به گمان اینکه ناراحتی پوستی بان بان یک آکنه ساده است درمانی را برای او تجویز کرد که در عمل مانند شلیک آخر به چهره دختر جوان بود.

فردای آن روز چهره او از جوش هایی تاول مانند به رنگ سفید پوشیده شد و پنج روز بعد بان بان به کلی از شکل افتاد. اکنون بان بان پشیمان در جستجوی راه درمانی است که به این کابوس خاتمه داده و او بتواند دوباره در اجتماع حاضر شود.