سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زیبایی های غیرطبیعی لس آنجلس!! / عکس


نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس (LA Auto Show) یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های خودرو در سطح جهان و منطقه آمریکای شمالی است که بطور سالانه و بمدت 10 روز برگزار می شود و همانطور که در اخبار مرتبط منتشر شده امسال هم از 18 نوامبر، اتو شوی ال آی 2011 افتتاح شد و تا 27 نوامبر ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس (LA Auto Show) یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های خودرو در سطح جهان و منطقه آمریکای شمالی است که بطور سالانه و بمدت 10 روز برگزار می شود و همانطور که در اخبار مرتبط منتشر شده امسال هم از 18 نوامبر، اتو شوی ال آی 2011 افتتاح شد و تا 27 نوامبر ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه برای نخستین بار در سال 1907 میلادی با نمایش نود و نه خودرو برپا شد و همه ساله با حضور گسترده شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان برگزار می شود. 

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2011 شاهد رونمایی جدیدترین تولیدات شرکت های مطرح صنعت خودرو سازی نظیر مرسدس بنز، بی ام و، هیوندای، هوندا، پورشه، آئودی، کادیلاک، میتسوبیشی، جگوار، سوبارو، دوج، لوتوس، شورلت، لندروور، تویوتا، بوگاتی، فورد، اینفینیتی، کیا موتورز و ... بود که این رویداد در مقایسه با سال های قبل چه از سوی شرکت کنندگان و چه از سوی بازدیدکنندگان استقبال رضایت بخشی را بدنبال داشته است.




ویدیو مرتبط :
بسکتبال NBA؛ لس آنجلس لیکرز 111-118 لس آنجلس کلیپرز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف تریاک در پلوپز مسافر ایرانی در فرودگاه لس آنجلس(+عکس)



کشف تریاک,تریاک,مواد مخدر

 

طبق اعلام مقامات قضایی آمریکا این مرد ایرانی مقیم آمریکا از طریق پرواز شرکت هواپیمایی ترکیش ایرویز از طریق استانبول به فرودگاه شهر لس آنجلس رسیده بود.

 

مقامات قضایی آمریکا اعلام کردند که روز چهارشنبه در فرودگاه بین المللی شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا از یک پلوپز داخل چمدان یک مسافر ایرانی بیش از 1 کیلو تریاک و صدها قرص کشف کردند.

 

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه لس آنجلس تایمز یک مسافر 63 ساله ایرانی به هنگام بازگشت به آمریکا در پلوپز همراه خود در چمدانش به ارزش 110 هزار دلار تریاک جاسازی کرده بود که توسط ماموران گمرک فرودگاه کشف کردند.

 

طبق اعلام مقامات قضایی آمریکا این مرد ایرانی مقیم آمریکا از طریق پرواز شرکت هواپیمایی ترکیش ایرویز از طریق استانبول به فرودگاه شهر لس آنجلس رسیده بود.

 

مقامات گمرگ فرودگاه بین المللی لس آنجلس اعلام کردند که این ایرانی حدود 1 و نیم کیلو تریاک را داخل پلوپز جاسازی کرده بود و روی آن فویل آلومینیوم پیچیده بود . همچنین از این فرد بیش از 1900 قرص متادون ، آلپرازولام و والیوم کشف شد.... / عصر ایران