سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زیبایی با طلا یا فضولات پرنده؟! +عکس


شاید باورش کمی سخت باشد که عده ای در دنیا هستند که از فضولات پرندگان برای طراوت بخشیدن به پوستشان استفاده می کنند و این تنها یک مورد از عجیب ترین درمان های پوست است.

باشگاه خبرنگاران: شاید باورش کمی سخت باشد که عده ای در دنیا هستند که از فضولات پرندگان برای طراوت بخشیدن به پوستشان استفاده می کنند و این تنها یک مورد از عجیب ترین درمان های پوست است.

 پوست بخشی از بدن که اولین نقطه ارتباطی با دنیا خارج به حساب می آید از اهمیتی بالا برخوردار است به طوری که بسیاری از مردم حاضرند به هر ترتیب ممکن پوستی لطیف برای خودشان ایجاد کنند. استفاده از ماسک های مختلف و عجیب یکی از این راه های درمانی است:

صورت آتشین

زیبایی با طلا یا فضولات پرنده؟! +عکس

یکی از روش های عجیب و نوی درمان پوست صورت را می توانید درچین ببینید. در این روش ماسکی از مواد مختلف روی صورت قرار داده می شود سپس پارچه ای آغشته به الکل را روی ان می گذراند. افرادی که این کار را انجام می دهند اعتقاد دارند با آتش زدن پارچه ماسک بهتر جذب پوست می شود. دراین روش پوست به طرز عجیبی شفاف می شود اما باید خطراتی مانند سوختگی ناگهانی را به تن بخرید.

سیلی درمانی

زیبایی با طلا یا فضولات پرنده؟! +عکس

یک زوج تایلندی به تازگی شغلی جدید برای خودشان دست و پا کرده اند. آن ها در بخشی از منطقه سنتی پایتخت این کشور به طور حرفه ای سیلی درمانی می کنند. آن ها برای هر 15 دقیقه 350 دلار هزینه میگیرند و این روزها افراد بسیاری به مغازه آن ها می روند تا بتوانند چین و چروک ها را کمی از بین ببرند.

صورت خون آشام!

زیبایی با طلا یا فضولات پرنده؟! +عکس

چند سالی است که یک روش درمانی در امریکا شروع به کار کرده است که طبق آن خون از بازو گرفته و به صورت تزریق می شود. در این روش از آنجایی که صورت بسیار زحمی می شود به روش خون آشام معروف شده است. بسیاری از هنرپیشه های تلویزیونی از این روش برای شفاف کردن صورت استفاده می کنند اما خیلی کم این روش بازخورد خوبی داشته است.

درمان با فضولات پرنده

زیبایی با طلا یا فضولات پرنده؟! +عکس

بدبوترین روش درمان پوست را می توانید در ژاپن ببینید جایی که مردم پوست خودشان را به دست افرادی می سپارند که با فضولات پرندگان کار می کنند. متخصصین این رشته فضولات را با برنج و سبوس ترکیب می کنند و برای از بین بردن چین و چروک روی پوست می مالند. برخی اعتقاد دارند این روش حتی می تواند طراوت  پوست را بیشتر کند.

ماسک های طلا

زیبایی با طلا یا فضولات پرنده؟! +عکس

پس از بدبوترین و عجیب ترین نوبت به گران ترین روش درمان پوست می رسیم. در شهر فلوریدا آمریکا برخی از ثروتمندان با استفاده از ماسک های طلای 24 عیار پوست خودشان را لطافت می بخشند. در این روش کمی طلا با ماسک های عادی ترکیب می شود تا شفافیت پوست بیشتر گردد. البته همه کسانی که از این روش استفاده کرده اند آن را تقریبا بی نتیجه در درمان می دانند.


ویدیو مرتبط :
شیشه زیبایی از عکس ایدا و لیان - عکس نیست ویدیو!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اکشتاف زیبایی های این پرنده (+عکس)



شاید هیچ مجودی به این اندازه در فرهنگ ها و سنت های مختلف مورد توجه قرار نداشته باشد. از سمبل دانایی گرفته تا محافظان مقبره ها و عنوان هایی دیگر از این دست پیوسته در کانون توجه بوده اند.

جغدها همواره موجوداتی پر رمز و راز بوده اند.شاید این مساله به دلیل نوع زندگی و روش آنها برای شکار باشد، به هر ترتیب سابقه حضور آنها در افسانه ها و داستان های کهن به یونان باستان و تمدن مصری ها بازمی گردد. شاید هیچ مجودی به این اندازه در فرهنگ ها و سنت های مختلف مورد توجه قرار نداشته باشد. از سمبل دانایی گرفته تا محافظان مقبره ها و عنوان هایی دیگر از این دست پیوسته در کانون توجه بوده اند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,جغد

 

اخبار,اخبار گوناگون ,جغد

 

اخبار,اخبار گوناگون ,جغد

 

اخبار گوناگون - زیست نیوز