سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زیباترین کشورهای جزیره ای +عکس


جزایر زیبای کمی در جهان وجود دارد که مسافرت به آنجا ارزش دارد و به زحمتش می ارزد

مجله مهر: جزایر زیبای کمی در جهان وجود دارد که مسافرت به آنجا ارزش دارد و به زحمتش می ارزد

مکان های زیر زیباترین جزایری است که در سراسر جهان وجود دارد و هر فردی یک بار در عمر خود باید به آنها سر بزند.
 
1-مالت: کشوری زیبا در جنوب اروپا و کنار دریای مدیترانه که فرهنگی غنی دارد.معابد شگفت انگیز و صخره های بلند مالت مکانی خوب برای جستجو و گردش است.
 
زیباترین کشورهای جزیره ای/عکس
 

2-فیلیپین: یکی از بهترین جزایر جهان فیلیپین است که در تمام فصول آب و هوای آن برای بازدید و گردشگری مناسب است.فیلیپین 7000 جزیره دارد.

زیباترین کشورهای جزیره ای/عکس
 

3-استرالیا: این کشور به فرهنگ متنوع و غنی، حیوانات وحشی شگفت انگیز و مجموعه ای از جذابیت های متنوع شناخته شده است.

 زیباترین کشورهای جزیره ای/عکس
 

4-مالدیو: ایرانیان تاکنون بیش تر مالدیو را با تیم ملی ضعیفش می شناختند اما در واقع این کشور که در میانه اقیانوس آرام واقع شده است، یکی از زیباترین جزایر جهان است.مرجان های زیبا در کنار آتشفشان های قدیمی منظره ای شگفت انگیز در این جزیره ایجاد کرده اند.

زیباترین کشورهای جزیره ای/عکس


5-یونان: این کشور بالغ بر 1400 جزیره دارد که تنها در 169 جزیره انسان ها ساکن هستند.

زیباترین کشورهای جزیره ای/عکس


ویدیو مرتبط :
زیباترین عکس ها از زیباترین مکان ها ( picsart.com)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیباترین جزیره مالدیو در حال نابودی +عکس


هجوم توریست ها به افزایش سطح تولید زباله منجر شده ، و ظاهرا حکومت مالدیو چاره ای جز تبدیل جزیره Thilafushi به محل دفع زباله نداشته است.





صبح بخیر: هر سال میلیون ها توریست برای دیدن سواحل زیبا و آرام مالدیو به  کشور مالدیو سفر می کنند. ولی این صنعت عظیم بهای سنگینی داشته و یکی از زیباترین جزایر جهان را به سرزمین زباله ها تبدیل کرده است. هجوم توریست ها به افزایش سطح تولید زباله منجر شده ، و ظاهرا حکومت مالدیو چاره ای جز تبدیل جزیره Thilafushi به محل دفع زباله نداشته است.



دود ناشی از سوزاندن زباله ها، انبوه بطری های پلاستیکی، پاکت ها و بسته ها... به محیط زیست و زیبایی این جزیره لطمه ای جبران ناپذیر وارد کرده است. روزانه 330 تن زباله در جزیره Thilafushi رها می شود که بخش عمده آن به حضور گردشگران در این کشور مربوط است.  آمار نشان می دهد که هر توریست روزانه 3.5 کیلو زباله تولید می کند.





تصاویری از جزیره زیبای Thilafushi قبل از تبدیل شدن به محل دفع زباله.