سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زن ۲۳ساله در مدت سه سال ۷۳ ساله شد


درنگاه اول این عكس می تواند مربوط به زنی بیست وچند ساله و مادربزرگش باشد.

درنگاه اول این عكس می تواند مربوط به زنی بیست وچند ساله و مادربزرگش باشد.

اما هر دو این افراد یك نفرند و فاصله زمانی عكسها هم فقط سه سال است . زن مورد بحث انگوین تی پونگ ویتنامی است كه از سال 2008 مبتلا به نوعی سندروم خاص پوستی شده و بخاطر فقر موفق به درمان نشده است.



ویدیو مرتبط :
تکان دهنده- سه زن جوان بعد از ده سال پیدا شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن بعد از ۵ سال زندگی متوجه پیری زودرس مرد ۲۶ ساله شد



 

زن بعد از ۵ سال زندگی متوجه پیری زودرس مرد ۲۶ ساله شد

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم كه ۵ سال است با او زندگی می كنم، پیری زودرس دارد كه این موضوع را تا امروز با رنگ كردن موهایش از من مخفی كرده بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یكی از شعب ارائه كرد.

این زن در مقابل قاضی شعبه ۲۴۵ این مجتمع قضایی خانواده با بیان اینكه باید هرچه سریعتر از این وضع رها شوم، گفت: ما حدود ۵ سال است كه با یكدیگر زندگی می كنیم و طی زندگی، مواردی كه از آن بی خبر بودم را متوجه شدم.

وی با اشاره به اینكه شوهرم بیمار بوده و به پیری زودرس دچار شده است، ادامه داد: شوهرم با اینكه ۲۶ سال دارد ولی موهای سرش سفید شده است و به افراد ۴۰ ساله می ماند.

زن بار دیگر در مقابل قاضی این پرونده با بیان اینكه شوهرم در ابتدای ازدواج برای مخفی كردن بیماریش، موهای خود را رنگ كرد تا من و خانواده ام متوجه این موضوع نشویم، گفت: او حتی در طی زندگی مشتركمان، دست به این كار می زد و زمانی كه بسیار مشغول كار بود و به خود رسیدگی نمی كرد بعد از یك هفته كم كم موهایش سفید شد؛ نمی خواهم در كنار مردی زندگی كنم كه به من اعتماد نكرده و فكر می كند من به خاطر ظاهرش با او زندگی می كنم و خواهان جدایی از او هستم.

وی با اشاره به اینكه ما یك فرزند داریم، گفت: شوهرم بیماری آلزایمر و پیری زودرس خود را از من مخفی كرده و من طی ۵ سال زندگی متوجه آن شدم؛ در واقع او با دروغ و فریب در كنار من به زندگی ادامه داده است.

زن در حضور قاضی این شعبه بیان كرد: جدایی بهترین روش است چرا كه نه تنها من نمی توانم در كنار مردی دروغگو دوام بیاورم بلكه از بیماری او نیز گریزان هستم.

قاضی این پرونده به دلیل عدم حضور مرد و وجود مدارك لازم، حكمی مبنی بر طلاق صادر نكرد.

قاضی این پرونده همچنین گفت: زن و مرد در ابتدای ازدواج و زمان خواستگاری باید تمام مسائل خود حتی مسائل كوچك و پیش پا افتاده را با طرف مقابل خود مطرح كنند تا مشكلاتی از قبیل جدایی پیش نیاید.

خبرگزارى فارس (www.farsnews.com)