سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زنی که در خواب غذا می خورد +عکس


خانم لزلی کوساک، در خواب به آشپزخانه میرود و 2500 کالری غذا میخورد. باشگاه خبرنگاران: خانم لزلی کوساک، در خواب به آشپزخانه میرود و 2500 کالری غذا میخورد.


این زن که به نوعی اختلال خواب نادر مبتلاست، بدون اینکه متوجه شود، هر شب به آشپزخانه میرود و غذا میخورد. صبح روز بعد تنها چیزی که نشان میدهد شب قبل در آشپزخانه چه گذشته، باقیمانده غذاهایی است که خورده شده اند.

خانم لزلی کوساک که 55 سال سن دارد، هرشب در خواب حدود 2500 کالری غذا میخورد و همین مساله موجب افزایش وزن او شده است. به همین دلیل او مجبور است در طول روز با کمک رژیم سبزیجات و ورزش، غذاهایی که در طول شب خورده است را بسوزاند.

زنی که در خواب، غذا می خورد +عکس

زنی که در خواب، غذا می خورد +عکس

زنی که در خواب، غذا می خورد +عکس


ویدیو مرتبط :
سگی که سر میز با دو دستش غذا می خورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی که سالانه فقط 10 بار غذا می خورد! +عکس



ما اگر روزانه سه وعده غذا نخوریم و روزی هشت لیوان آب ننوشیم ممکن است به آخر شب نرسیده راهی بیمارستان شویم. اما انسان هایی در دنیا هستند که تنها از هوا برای زنده ماندن استفاده می کنند.
هر انسانی برای ادامه زندگی نیاز به خوردن آب و غذا دارد. بدن ما برای آنکه بتواند حیاتش را ادامه دهد باید ویتامین های لازم را از طریق غذا دریافت کرده و به انرژی تبدیل کند. از طرفی دیگر انسان ها به دسته های مختلف مانند گوشت خوار یا سبزی خوار تبدیل می شوند.

"کاربای لانرول" با همه انسان ها متفاوت است چرا که یک انسان هوازی است. او می تواند از باد و هوا تغذیه کرده و انرژی لازم برای زندگی را دریافت کند. این مرد سالانه شاید کمتر از 10 بار غذا بخورد و به گفته خودش از آن لذتی نمی برد.

رژیم عجیب ,خبرهای خواندنی

تا به حال انسان های بسیاری بوده اند که قصد زندگی هوازی را کرده اند و از غذا دست کشیده اند اما جانشان را در این راه از دست داده اند . ولی "کاربای" می گوید با همین حالت نزدیک به 5 سال است که زندگی می کند.

این مرد سریلانکایی می گوید در 16 سالگی به مواد مخدر دچار شده است اما توانست با همه مشکلات مواد را ترک کند و حال صاحب چندین مدال در رشته های ورزشی متفاوت شده است. او همیشه می گوید تمام پیشرفت های زندگی اش را مدیون رژیم غذایی عجیبش است.

او تنها کسی است که می تواند برای مدت 40 روز حتی آب هم ننوشد و تنها از هوا تغذیه کند. او همچنین توانسته است تنها با استفاده از آب، دوی ماراتن 31 کیلومتری را به پایان برساند. او در طول این مسابقه حتی لحظه ای استراحت هم نکرد.

منبع:yjc.ir