سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زنی که به همسرش مدفوع تزریق کرد!


پرستاری در بیمارستان چاندلر ایالت اریزونا به جرم تزریق مدفوع به بیمار قلبی دستگیر شد. پرستار 65 ساله به نام رزماری ووگل روز پنج شنبه در حالی که سه عدد سرنگ در کیف خود قایم نموده بود ساعت 1.30 دقیقه بعداز ظهر جهت ملاقات شوهرش به بیمارستان مراجعه نمود.

روزگارنو: پرستاری در بیمارستان چاندلر ایالت اریزونا به جرم تزریق مدفوع به بیمار قلبی دستگیر شد. پرستار 65 ساله به نام رزماری ووگل روز پنج شنبه در حالی که سه عدد سرنگ در کیف خود قایم نموده بود ساعت 1.30 دقیقه بعداز ظهر جهت ملاقات شوهرش به بیمارستان مراجعه نمود.شوهر 66 ساله خانم دچار بیماری قلبی شده بود و وضعش طبق گفته پرستاران رو به بهبود بود.



اما خانم روزماری که گویی از زنده ماندن شوهر ناراحت بود سعی نمود با تزریق مدفوع به زندگی او پایان دهد.به گزارش پلیس پرستاران به سرنگ قهوه ای رنگ بیمار قلبی خود مشکوک می شوند و سریعا انرا از بدن فرد جدا می نمایند.  نیروهای پلیس طی بازجویایی هایی از کیف خانم دو سرنگ دیگر نیز پیدا می نمایند.خانم رزماری به اتهام سعی در قتل شوهرش از سوی پلیس بازداشت می گردد تا نوبت دادگاهش فرا رسد.


ویدیو مرتبط :
زنی که به همسرش خیانت کرده چگونه توبه کند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنی با اسلحه شكاری، جمجمه همسرش را متلاشی كرد



 

زنی با اسلحه شكاری، جمجمه همسرش را متلاشی كرد

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری زنی كه همسر ۴۰ ساله اش را به ضرب گلوله اسلحه شكاری در شهرستان «شفت» به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ مجید مرآت در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام خبر یك فقره فوت مشكوك فردی با هویت «رضا» در دهم مهرماه سالجاری، ماموران در محل حادثه حاضر و با جسد مردی حدودا ۴۰ ساله روبرو شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان ادامه داد: پس از انتقال جسد مقتول به پزشكی قانونی، كارشناسان این سازمان علت مرگ را متلاشی شدن جمجمه بر اثر اصابت فلز بر سر متهم اعلام كردند كه با توجه به فاصله و زاویه شلیك گلوله ماموران پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی متهم یا متهمان به قتل آغاز كردند.

به گفته مرآت، ماموران پلیس آگاهی گیلان در ادامه تحقیقات خود به همسر مقتول با هویت «معصومه» مشكوك شدند و پس از انتقال وی به اداره پلیس، متهمه ابتدا منكر هر نوع سوقصدی علیه همسرش شد اما پس از مواجه شدن با اسناد و شواهد لب به اعتراف گشود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اعترافات متهمه به ایسنا گفت: این زوج دارای اختلافات خانوادگی با یكدیگر بودند و زن كه از شوهرش كینه به دل داشته در فرصتی مناسب وقتی همسرش خواب بوده با استفاده از اسلحه شكاری مقتول، وی را به قتل رسانده است.

وی با بیان اینكه متهم پس از تكمیل پرونده روانه زندان شد به شهروندان به ویژه زوجین توصیه كرد برای حل مشكلات خود به مراكز مشاوره مراجعه و راه خلاص واقعی را پیدا كنند.... / خبرگزارى ایسنا