سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زنی که اعتیاد به ازدواج کردن دارد! +عکس


یک زن امریکایی به ازدواج کردن اعتیاد پیدا کرده است و در تلاش است که همسر رویایی اش را پیدا کند.

شبنم نیوز: یک زن امریکایی به ازدواج کردن اعتیاد پیدا کرده است و در تلاش است که همسر رویایی اش را پیدا کند.

اعتیاد، صرفا به مصرف مواد مخدر و الکل و غیره گفته نمیشود، به طور کلی هر کاری که به شکل افراطی و اجتناب ناپذیر صورت بگیرد، اعتیاد نامیده می شود. اما برخی اعتیاد ها خیلی عجیب به نظر میرسند و کمتر کسی در دنیا به آن دچار است.

خانم جان فورد، پیرزن 63 ساله ای است که به ازدواج اعتیاد دارد. او تاکنون 6 بار ازدواج کرده و اکنون نیز در پی همسر هفتم خود است.او ساکن ساکس آمریکا است.

او اعتقاد دارد که هر 6 ازدواج قبلی اش ناموفق بوده ولی تا لحظه مرگ هم دست از تلاش برنخواهد داشت تا شخص ایده آلش را پیدا کند.

زنی که به ازدواج کردن اعتیاد پیدا کرده است! + تصویر

زنی که به ازدواج کردن اعتیاد پیدا کرده است! + تصویر

زنی که به ازدواج کردن اعتیاد پیدا کرده است! + تصویر

این مادربزرگ که اکنون تعداد زیادی نوه و نتیجه دارد در ادامه می گوید: شاید اطرافیان من فکر کنند که من دیوانه ام، اما بگذار راحت باشند، اما من می خواهم سرگذشتم را همه بدانند و اینکه من تا آخرین لحظه عمرم منتظر شاهزاده رویاهایم می مانم. همانی که قرار بود روزی با اسب سپید برسد!!

او اولین بار در سال 1967 ازدواج کرد و آخرین ازدواجش نیز در سال 1998 صورت گرفته است.


ویدیو مرتبط :
سایت تخصصی ترک اعتیاد در نهمین همایش دانش و اعتیاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنی که ۲۳ بار ازدواج کرده است!+ عکس



او هم اکنون مادر هفت فرزند و نامادری تعداد بیشتری فرزند نیز هست.

یک خانم آمریکایی به نام « لیندا ولف » این عنوان را به خود اختصاص داد .

او تا کنون بیست و سه بار ازدواج کرده و اکنون نیز در جستجوی مورد دیگری برای بیست و چهارمین بار است . خانم ولف که ۶۸ سال سن دارد ، توانسته نامش را در کتاب گینس به ثبت برساند .

او می گوید که به ازدواج اعتیاد پیدا کرده است .اولین ازدواج او در سن ۱۶ سالگی ، در سال ۱۹۵۷ ، با یک مرد ۳۱ ساله به نام « جرج اسکات » بود که این زندگی مشترک ، ۷ سال طول کشید . لیندا می گوید که این مدت ، طولانی ترین و شادترین ازدواج او بود

خانم آمریکایی , ازدواج , اخبار گوناگون

او در سالهای بعد ، با یک مجرم یک چشم ، لوله کش ، موسیقیدان ، واعظ و … ازدواج کرد .دوتا از شوهرهایش ، بد از آب در آمدند و دوتایشان هم بی خانمان و آواره بودند .

خانم ولف ، فقط سه بار با یک مرد هندی به نام « جک جورلی » ازدواج کرد .

او هم اکنون مادر هفت فرزند و نامادری تعداد بیشتری فرزند نیز هست .آخرین ازدواج او که سر و صدای زیادی نیز به راه انداخت ، با مردی به نام « گلین ولف » بود . این مرد برای بیست و نهمین بار ازدواج می کرد و عنوان مردی که بیشترین ازدواج در جهان را دارد ، به خود اختصاص داده بود . این آقا ، یک سال بعد و در سن ۸۸ سالگی درگذشت .

خانم آمریکایی , ازدواج , اخبار گوناگون

هم اکنون خانم ولف در جستجوی بیست و چهارمین عشق خودش است..../فردانیوز