سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زنی كه دو بار مُرد! +عکس


فاجیلیو موخامتیانف ساكن شهر غازان روسیه سكته قلبی كرد. در جریان مراسم تدفین هنگامی كه جسدش درون تابوت بود و نزدیكانش برای آمرزش روح او دعا می كردند ناگهان زنده شد.

جام جم آنلاین: فاجیلیو موخامتیانف زن 49 ساله روس كه دچار سكته قلبی شده بود در روز تدفینش زنده شد اما دوباره مرد.

فاجیلیو موخامتیانف ساكن شهر غازان روسیه  سكته قلبی كرد. در جریان مراسم تدفین هنگامی كه جسدش درون تابوت بود و نزدیكانش برای آمرزش روح او دعا می كردند ناگهان زنده شد.

فاجیلیو كه خود را داخل تابوت دید از وحشت شروع به فریاد زدن كرد.

زنی كه دو بار مُرد! +عکس

شوهر فاجیلیو گفت: زنم چند بار پلك زد و دوباره از حال رفت. ما او را از تابوت بیرون آورده و فورا به بیمارستان بردیم اما فقط 12 دقیقه زنده ماند و این بار واقعا مرد.

وی افزود: مرگ زنم ناشی از اشتباه مسلم پزشكان بوده است. من خیلی عصبانی بوده و خواستار پاسخ هستم. بار اول كه پزشكان اعلام كردند او مرده است در واقع نمرده بود و می توانستند جانش را نجات دهند.


ویدیو مرتبط :
یک هفته بعد مُرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنی که اثر انگشت ندارد + عکس



 

 

زنی که اثر انگشت ندارد

 

در سال ۲۰۰۷ یک زن سوئیسی در مرز آمریکا وقتی با انگشت نگاری ماموران روبرو شد انگشتان خود را پنهان می کرد ولی با اصرار ماموران معلوم شد که تمام مدارک هویتی زن سوئیسی درست است به غیر از اثر انگشتش.

 

زنی که اثر انگشت ندارد

 

24 آنلاین:در تحقیقات اولیه ماموران مشاهده کردند که این زن سوئیسی شیارهای انگشت ندارد! دکتر پیتر ایتان از دانشگاه باسل در سوئیس بیماری صافی انگشتان این زن را به دلیل اشعه های رادیواکتیویته و جهش سلولهای انگشتان عنوان می کند.

 

دکتر ایتان سالها بعد نمونه های دیگری از این بیماری را در کشورهای مختلفی مشاهده کرده است و اعتقاد دارد این نوع بیماری قبل از اینکه به دلیل اشعه های رادیواکتیویته باشد نوعی بیماری ژنتیک است که به صورت نادر در جهان وجود دارد.

 

وقتی ژنی موسوم به SMARCAD۱ جهش پیدا کند انگشتان دست به صورت صاف و هموار بدون شیار و اثر انگشت خواهند بود./4onlinenews.ir