سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زنی با ناخن های نیم متری! +عکس


زنی که طول ناخن هایش 23 اینچ و بیش از 50 سانتی متر طول دارد را در این بخش مشاهده می کنید.

شبنم نیوز: Ayanna William زن 56 ساله ای است که ناخن های او 23 اینچ یعنی بیش از 50 سانتی متر بلند هستند. Ayanna می گوید که ناخن های خود را همانند کودکانش دوست می دارد و از انها مراقبت می کند.

مصاحبه با زنی که ناخن های نیم متری دارد + تصویر

این زن 56 ساله علاقه زیادی به لاک زدن و مرتب کردن ناخن های خود دارد و تقریبا 20 سال است که آنها را کوتاه نکرده است. خانم ویلیامز می گوید که در برخی کارها مثل لباس پوشیدن به کمک احتیاج دارد اما سخت ترین کار برای او شستن ظرفها می باشد و نوه های او در این کارها کمکش می کنند.

مصاحبه با زنی که ناخن های نیم متری دارد + تصویر

Ayanna William می گوید که مرتب کردن و لاک زدن ناخن هایش بیش از 20 ساعت زمان می برد اما او این کار را دوست دارد و با عشق آن را انجام می دهد.

مصاحبه با زنی که ناخن های نیم متری دارد + تصویر


ویدیو مرتبط :
فرق تفاوت پریدن بین ارتفاع 2 متری نیم متری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات معجزه آسای زنی پس از سقوط از ارتفاع 30 متری +عکس



زن جوانی در کوالالامپور پس از سقوط از طبقه هشتم ساختمانی به ارتفاع 30 متر به طور معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافت.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، این زن 30 ساله انگلیسی که از بالکن آپارتمان به طور تصادفی به پائین پرت شده بود اکنون در بیمارستان تحت مراقبت‌‌های پزشکی است.

 

نجات معجزه آسای زنی پس از سقوط از ارتفاع

 

وی که ابیگل نام دارد و برای تفریح به مالزی سفر کرده بود شب حادثه تعادلش را از دست داده و به پائین پرت شده است.

به گفته پزشکان، ابیگل تنها دچار شکستگی استخوان در چند نقطه از بدنش شده و پس از عمل جراحی با گذاشتن چند پلاتین و میله فلزی در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برد.

 

نجات معجزه آسای زنی پس از سقوط از ارتفاع

 

ابیگل در این باره می‌گوید: بسیار خوش‌شانس بودم که زنده مانده‌ام. پزشکان گفته بودند که از نقاط مختلفی دچار شکستگی شده‌ام اما آنچه همه را متعجب کرده این است که چطور من با سقوط از چنین ارتفاعی زنده مانده‌ام/باشگاه خبرنگاران