سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زندگی مصنوعی پسر اندونزیایی +عکس


این پسر اندونزیایی از بالی با بازوی مصنوعی خود قادر به کار کردن است. او در یک جوشکاری کار میکند و با وجودی که بازوی خود را از دست داده اما توانایی انجام این کار سخت را دارد.

وبسایت تاپ ناپ: این پسر اندونزیایی از بالی با بازوی مصنوعی خود قادر به کار کردن است. او در یک جوشکاری کار میکند و با وجودی که بازوی خود را از دست داده اما توانایی انجام این کار سخت را دارد.

زندگی مصنوعی پسر اندونزیایی

زندگی مصنوعی پسر اندونزیایی

زندگی مصنوعی پسر اندونزیایی

زندگی مصنوعی پسر اندونزیایی


ویدیو مرتبط :
آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی ترکی از پسر اندونزیایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان زندگی دختر و پسر لاهیجانی با شلیک گلوله به سر (عکس+18)



رئیس پلیس آگاهی استان گیلان جزییات مرگ هولناک دختر و پسر جوان را در داخل یکدستگاه خودروی پراید تشریح کرد.

 شب گذشته حدود ساعت 10 شب یک مورد حادثه دلخراش در خیابان 15 گلستان شهر لاهیجان به وقوع پیوست.

مردم با دیدن صحنه دلخراش مرگ یک پسر و دختر جوان که غرق در خون در یک دستگاه پراید جان خود را از دست داده بودند، شوکه شده و سریعا پلیس را در جریان قرار دادند.

اخبار,اخبار حوادث , جنایت

 

اخبار,اخبار حوادث , جنایت


سرهنگ فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار ما،‌ در تشریح خبر فوق اظهار داشت: نیروی پلیس پس از حضور در صحنه دختر و پسر جوانی را مشاهده کردند که با شلیک گلوله اسلحه شکاری به سرشان جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: اجساد برای علت تامه فوت و مشخص شدن موضوع خودکشی و یا قتل به پزشکی قانونی فرستاده شده و هنوز جوابی از این مرکز به پلیس ارجاع نشده است.

گفتنی است، ماموران انتظامی دو قبضه سلاح شکاری نیز از داخل کشف کردند.

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران