سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زندگی در کلبه وحشت! +عکس


جراتش را دارید که یک شب را در معبدی بگذرانید که چندین قبر آن را احاطه کرده اند؟ یک خانواده انگلیسی در چنین خانه ای زندگی می کنند و می گویند این خانه را بیشتر از هر خانه دیگری دوست دارند.

 
 
 
 
  صبح بخیر: جراتش را دارید که یک شب را در معبدی بگذرانید که چندین قبر آن را احاطه کرده اند؟ یک خانواده انگلیسی در چنین خانه ای زندگی می کنند و می گویند این خانه را بیشتر از هر خانه دیگری دوست دارند.

به نظر می رسد که  خانواده بلاچفورد از قبرها و مجسمه های مرموزی که در اطرافشان وجود دارد نمی ترسند. این خانه قبلا به نگهبان قبرستان متعلق بوده است. پدر خانواده می گوید که همه آنها فیلم های ترسناک را دوست دارند و از جوی که بر خانه حکمفرماست لذت می برند.به گزارش صبح بخیر  وقتی آنها وارد این ساختمان شدند خرابه ای بیش نبود و مدتی را صرف تعمیر آن کردند. این خانه آنقدر راحت است که گاهی حتی مهمان ها هم فراموش می کنند که در وسط یک قبرستان نشسته اند.

جرات دارید در این خانه زندگی کنید؟

اگرچه آنها تا به حال روحی را مشاهده نکرده اند ولی می گویند شاهد اتفاقات جالب و عجیبی بوده اند. مثلا گاهی سگشان به گوشه اتاق زل می زند و پارس می کند، گویی کسی آنجا ایستاده است. یا گاهی حضور کسی را در پشت سرشان احساس کرده اند.

البته پدر خانواده اعتراف می کند که هیچ کس نمی داند زندگی در قبرستان چگونه است، و به همین دلیل خانه قبلی خود را نفروخته اند تا در صورت پشیمان شدن بتوانند دوباره به آن برگردند.

جرات دارید در این خانه زندگی کنید؟

جرات دارید در این خانه زندگی کنید؟


ویدیو مرتبط :
عکس العمل یک خبرنگار خانم در کلبه وحشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لذت زندگی را در این عکس ها لمس کنیم