سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زندگی این زوج با 41 سگ در یک خانه! +عکس


لین اِوِرت 58 ساله و همسرش تونی 67 ساله، تمام‌وقت خود را برای مراقبت از 24 سگ بولداگ فرانسوی، 10 بول تری یِر مینیاتوری، 4 شیواوا و 3 کِرِستِد چینی صرف می‌کنند.

وبسایت باشگاه خبرنگاران: یک زوج میان‌سال بریتانیایی آن‌قدر به سگ علاقه دارند که از 41 سگ در خانه سه‌خوابه‌شان در بارنسلی نگهداری می‌کنند.

لین اِوِرت 58 ساله و همسرش تونی 67 ساله، تمام‌وقت خود را برای مراقبت از 24 سگ بولداگ فرانسوی، 10 بول تری یِر مینیاتوری، 4 شیواوا و 3 کِرِستِد چینی صرف می‌کنند. بردن سگ‌ها برای پیاده‌روی هم مثل یک عملیات نظامی است و سگ‌ها بیش از 120 مدفوع بر جای می‌گذارند. تهیه غذای آن‌ها روزانه 2 ساعت زمان می‌برد و 41 ظرف غذا باید پُر و دوباره شسته شوند. به‌علاوه، هزینه غذای سالیانه، هزینه دامپزشکی و لوازم جانبی‌شان حدود 46،000 دلار می‌شود.

به گفته لین آن‌ها پس از ازدواج یک جفت سگ خریدند و بعدازآن مرتب سگ‌های دیگری آوردند. البته لین بیش از همسرش به سگ‌ها علاقه دارد و تونی می‌گوید این علاقه شدید می‌تواند باعث اختلاف میان آن دو شود. آن‌ها از 21 سال پیش که به ماه‌عسل رفتند هنوز به تعطیلات نرفته‌اند چون باید مراقب این حیوانات باشند و این فقط لین است که برای حضور در نمایش سالیانه سگ‌ها سالی یک‌بار خانه را ترک می‌کند. در ضمن آن‌ها هزینه بسیاری را صرف درمان مننژیت و سرطان دو تا از سگ‌ها می‌کنند و نگهداری از یکی از بولداگ های نابینا هم برایشان دشوار است. بدترین اوقات برای این زوج زمانی است که مردم آن‌ها را سرزنش می‌کنند یا به پنجره خانه‌شان سنگ پرتاب می‌کنند. بااین‌حال، این زوج میان‌سال از لحظه‌لحظه‌ای که با این حیوانات می‌گذرانند، لذت می‌برند.

لازم به ذکر است که لین مخارج نگهداری این 41 سگ را از محل تکثیر سگ و فروش توله‌های آن‌ها تأمین می‌کند.

این زوج با 41 سگ هم‌خانه‌اند! + تصاویر

این زوج با 41 سگ هم‌خانه‌اند! + تصاویر

این زوج با 41 سگ هم‌خانه‌اند! + تصاویر

این زوج با 41 سگ هم‌خانه‌اند! + تصاویر

این زوج با 41 سگ هم‌خانه‌اند! + تصاویر


ویدیو مرتبط :
روز زندگی (41)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگی با ببر در خانه +عکس



یک زوج در آفریقای جنوبی از یک سال قبل به این طرف از یک ببر در خانه خود نگهداری می کنند.

 

زندگی با ببر در خانه

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، داشتن حیوانات خانگی در نقاط مختلف جهان امروزه یک مسئله تقریبا عادی است. حیواناتی مثل: سگ، گربه، موش،همستر از جمله موجوداتی هستند که به عنوان حیوان خانگی نگهداری می شوند. اما نظر شما درباره نگهداری از یک ببر به عنوان حیوان خانگی چیست؟

 

زندگی با ببر در خانه

  

یک زوج اهل آفریقای جنوبی که علاقه خاصی به نگهداری از حیوانات خانگی دارند در کنار تعدادی سگ از یک ببر هم مراقبت می کنند. سال گذشته در حالی که این ببر تنها یک توله 9 هفته ای بود توسط این زوج خریداری شد و از آن به بعد در کنار آنان زندگی می کند.

 

زندگی با ببر در خانه

 

این ببر از آن موقع تا به الان به خوبی رشد کرده و وزن آن به 171 کیلوگرم رسیده است. او در این خانه در سایر سایر اعضاء زندگی می کند و از آن زمان به این طرف به مانند یک عضو از این خانواده در این خانه زندگی می کند. او در کنار صاحب خود به خواب می رود، در آشپزخانه غذا می خورد و در وان حمام نیز استحمام می کند./ یک

 

زندگی با ببر در خانه