سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زندگینامه امیریل ارجمند + تصاویر امیریل ارجمند



امیریل ارجمند, بیوگرافی امیریل ارجمند, زندگینامه امیریل ارجمند

امیریل ارجمند :بازیگر
متولد: 1353
محل تولد: تهران
پدرش: داریوش ارجمند (بازیگر)
عمویش: انوشیروان ارجمند (بازیگر)
پسر عمویش: برزو ارجمند (بازیگر و کارگردان)
دختر عمویش: بهار ارجمند (بازیگر)

شرح حال
امیریل ارجمند, پسر ارشد بازیگر ارزشمند کشورمان داریوش ارجمند, در سال ۱۳۵۳ چشم به جهان گشود. او استعدادهای پدر را به وضوح به ارث برده است و در زمینه های مختلف هنری سر رشته دارد.

او یک برادر به نام "امیر سام" و خواهری به نام "یلدا" دارد. امیریل ارجمند از کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشت و با توحه به حرفه پدرش در عرصه بازیگری، او نیز به این هنر علاقه مند شد و از سال  1378 رسما با نمایش " دندون طلا " وارد حوزه نمایش شد و اولین فعالیت تصویری وی هم " مسافر ری " بود که در کنار پدرش داریوش ارجمند به بازیگری پرداخت.

وی همچنین چند آلبوم موفق موسیقی همچون " بدون اجازه " و  " همیشه عاشقی " را در کارنامه خود دارد.

امیریل ارجمند دارای مدرک لیسانس مکانیک از دانشگاه ژنو و لیسانس تئاتر است و شاگرد اول فوق لیسانس کنکور سراسری است. وی هم اکنون مشغول فعالیت در زمینه موسیقی است.

 

  امیریل ارجمند, بیوگرافی امیریل ارجمند, زندگینامه امیریل ارجمند


گفتگویی کوتاه با امیریل ارجمند


بزرگ‌ترین حسن داشتن یک پدر معروف و محبوب از نگاه شما چیست؟

من توانستم طرز برخورد با مردم را بهتر و عمیق‌تر درک کنم. پدرم در بین مردم هم مشهور است و هم محبوب و این موضوع باعث شد من قدر محبت مردم را بیشتر بدانم. 

 

وقتی به مکان‌های عمومی می‌رفتید و مورد استقبال مردم قرار می‌گرفتید، خوشحال می‌شدید یا دوست داشتید زودتر آن محل را ترک کنید؟

اتفاقا دوست داشتم. مثلا من با پدر و برادرم زیاد به تئاتر شهر می‌رفتیم و یادم است در آنجا همیشه جو خوبی به وجود می‌آمد که تا مدت‌ها در ذهن من باقی می‌ماند.

 

از دوران تحصیلتان برایمان بگویید.آیا معلمان چون پسر داریوش ارجمند بودید به شما ارفاق می‌کردند یا برعکس توقع بیشتری از شما داشتند؟

معمولا به کارهای مدرسه‌مان بیشتر مادرم رسیدگی می‌کردند چون تربیت و حفظ آرامش خانه به عهده ایشان بود. واقعا هیچ معلمی به خاطر پدرم به من هیچ لطفی نکرد و هر نمره‌ای که گرفتم، به علت تلاش و زحمت خودم بود.

 

داریوش ارجمند در یک جمله….

یک پدر دوست‌داشتنی و یک بازیگر محبوب که عاشق مردم و کشورش است.

 

فیلم شناسی
امیریل ارجمند در فیلم های زیر به ایفای نقش پرداخته است:
* خودزنی (۱۳۹۰)
*  بدون اجازه (۱۳۸۹)
*  شكارچی شنبه (۱۳۸۸)
*  اخراجیها 2 (۱۳۸۷) 

 

تصاویر امیریل ارجمند

امیریل ارجمند, بیوگرافی امیریل ارجمند, زندگینامه امیریل ارجمند

امیریل ارجمند

 امیریل ارجمند, بیوگرافی امیریل ارجمند, زندگینامه امیریل ارجمند

تصاویر امیریل ارجمند

 امیریل ارجمند, بیوگرافی امیریل ارجمند, زندگینامه امیریل ارجمند

 

  گرد آوری:بخش سرگرمی صبح بخیر

 

منابع:

 ejoo.ir
saten.ir


ویدیو مرتبط :
پنجره با صدای امیریل ارجمند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گفتگو با امیریل ارجمند درباره «معمای شاه»



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

از نوروز سال 92 به پروژه «معمای شاه» پیوست و در بخش داستانی و اصلی این سریال بازی می کند. بازی او از قسمت دوم سریال و همزمان با بازگشتش از سوئیس به ایران پس از تحصیل در رشته پزشکی آغاز شد.

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی شبکه یک، امیریل ارجمند که سومین همکاری خود با محمدرضا ورزی را در «معمای شاه» تجربه می‌کند، درباره این مجموعه بزرگ تاریخی ایران گفت:

در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» در نقش دکتر محمود وزیری فرزند دکتر احمد وزیری بازی می‌کنم.

در این سریال از سن 18 سالگی تا سن حدود 60 سالگی محمود وزیری موازی با اتفاقاتی که در تاریخ معاصر ایران رخ می‌دهد به همراه خانواده وزیری به تصویر کشیده شده است و در بخش داستانی سریال که مهمترین بخش «معمای شاه» را تشکیل می‌دهد، محمود وزیری حضور پر رنگی دارد.

او افزود: پیش از این در سریال تلویزیونی «تبریز در مه» و یک اثر سینمایی به کارگردانی آقای ورزی بازی کردم و با روش و منش او در کار آشنا هستم.

فضایی که با او کار می کنم را خیلی دوست دارم و از لحاظ فکری خیلی با ورزی نزدیک هستم و در نهایت این که جلوی دوربین او راحتم.

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌های 2» درباره استقبال مخاطبان و بینندگان از سریال «معمای شاه» هم گفت: داستان این سریال برای بازیگران در حین تولید و فیلمبرداری هم جالب توجه بود و هست و به اعتقاد من اگر مجموعه‌ای برای خود بازیگر جالب و آموزنده باشد، به طور حتم برای مخاطبان هم قابل توجه خواهد بود.

با توجه به تلاش شبانه‌روزی همه عوامل پشت دوربین و بازیگران و زیبایی‌هایی که بخش داستانی مجموعه به سریال تاریخی «معمای شاه» داده است، قطعا برای بیننده شبکه یک هم جذاب و دیدنی خواهد بود.

تاریخ معاصر ایران هم همیشه برای مردم جالب توجه است و برای خیلی از ما تاریخ ایران مانند 17 شهریور و 31 شهریور یادآور خاطرات تلخی است.

به تصویر کشیدن این حوادث تاریخی به همراه یک سری اتفاقات دیگر در دوران پهلوی پدر و پسر با مقداری هم نرم شدن داستان توسط آقای ورزی، موجب می‌شود هموطنان با تاریخ کشور در دوران پهلوی بیشتر و ار زاویه‌ای جدید آشنا شوند.

امیریل ارجمند یادآور شد: در اسناد موثق تاریخی که برای ساخت سریال «معمای شاه» از آن استفاده شد، ما شاهد اتفاقات جالبی بودیم که هنگامی که آنرا مقابل دوربین اجرا می‌کردم به نوعی یادآوری همان دوران بود.

بازیگر فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» در پایان اظهار داشت: بازی در یک پروژه عظیمی مانند «معمای شاه» همیشه خاطرات شیرینی را به همراه خود خواهد داشت.

برای اینکه وقتی نتیجه کار را از قاب تلویزیون تماشا می‌کنیم، خستگی همه عوامل به در می‌شود اما کارهای تاریخی همیشه جزو کارهای خیلی سخت است.

چرا که گاهی مجبور هستیم در تابستان و در دمای بالای 37 درجه با پالتو، پولیور و لباس‌های زمستانی به همراه گریم 12 ساعت مقابل دوربین باشیم و گاهی هم در دمای زیر صفر درجه مجبور بودیم با لباس‌های تابستانی مقابل دوربین بازی کنیم.

به هر حال بازی در کارهای تاریخی هرچند شیرین است اما دشواری‌ها و شرایط خاص خود را به همراه دارد ولی امیدوارم تلاش شبانه‌روزی همه دوستان من در سریال «معمای شاه» با اقبال و توجه هموطنان خوبم مواجه شود.

مجموعه تلویزیونی ۸۰ قسمتی «معمای شاه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی علی لدنی، هشتاد بازیگر اصلی و ۵۲۰ بازیگر فرعی دارد و بیش از۵۶۰ نفر از عوامل پشت دوربین از اردیبهشت سال ۱۳۹۱ تاکنون در ساخت این اثر همکاری دارند.

این سریال به ‌مرور وقایع تاریخی، اجتماعی و سیاسی ایران در فاصله سال‌های ۱۳۱۷ تا ۱۳۵۷ همزمان با دوران پهلوی دوم می‌پردازد که جمعه‌ها ساعت 22 از شبکه یک به روی آنتن می‌رود.

 

اخبار فرهنگی - جام جم