سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زنان برای گریه کردن به این هتل می روند!


در حالی که بسیاری تلاش می کنند اشک های خود را از دیگران پنهان کنند، یک هتل در ژاپن، خدمات عجیبی برای گریه کردن مهمانان زن خود در نظر گرفته است.

وبسایت تابناک باتو: در حالی که بسیاری تلاش می کنند اشک های خود را از دیگران پنهان کنند، یک هتل در ژاپن، خدمات عجیبی برای گریه کردن مهمانان زن خود در نظر گرفته است.

بنا بر این گزارش، در این هتل هشت اتاق مخصوص گریه کردن زنان وجود دارد تا بتوانند با گریه کردن، خود را از تنش های روانی و اضطراب های روحی برهانند.
 
زنان برای گریه کردن به این هتل می روند!

در این هتل  فیلم ها و کتاب هایی که گریه آور و احساسی باشد نیز به مشتریان ارائه می شود.
 
در این اتاق ها تسهیلاتی از جمله دستمال کاغذی های نرم و پارچه  های مناسب برای پاک کردن اشک ها و مواد آرایشی و بخور آب گرم برای از بین بردن قرمزی و پف چشم ها وجود دارد.
 
زنان برای گریه کردن به این هتل می روند!
 
گفتنی است، هزینه یک شب اقامت در این هتل ها 10000ین ژاپن و چیزی معادل 83 تا 106 دلار است؛ البته این قیمت ها متغیر هستند.

زنان برای گریه کردن به این هتل می روند!


ویدیو مرتبط :
هتل منحصر به فرد در ژاپن مخصوص گریه بانوان!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه دو وزیر برای اصلاح روند واگذاری‌ها/ قرار نیست قبرستانی از صنایع واگذارشده بسازیم و بعد گریه کنیم



اخبار ,اخبار اقتصادی , اصلاح روند واگذاری‌ها

 

اخبار اقتصادی - نعمت‌زاده اعلام کرد:

جلسه دو وزیر برای اصلاح روند واگذاری‌ها/ قرار نیست قبرستانی از صنایع واگذارشده بسازیم و بعد گریه کنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت از جلسه امروز خود با وزیر امور اقتصادی و دارایی در رابطه با سیاست‌های واگذاری در بخش صنعت خبر داد و گفت: قرار نیست قبرستانی از صنعت درست کنیم و سپس بالای سر آن گریه نماییم.

محمدرضا نعمت‌زاده در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از جلسه امروز خود با وزیر امور اقتصادی و دارایی در رابطه با اصلاح سیاست‌های واگذاری در بخش صنعت خبر داد و گفت: ظرف 8 ماه گذشته به شدت پیگیر اصلاح فرآیند واگذاری‌ها در بخش صنعت هستیم و نامه‌نگاری‌های مختلفی را با بخش‌های مختلف دیگر و سازمان خصوصی‌سازی انجام داده ایم.

 

وی افزود: قرار نیست که پس از واگذاری‌ها، قبرستانی از صنعت داشته و سپس بالای سر آن گریه کنیم.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: واگذاری‌های صورت گرفته و نادرست در بخش صنعت باید اصلاح شود و در این خصوص رایزنی‌ها ادامه دارد.

 

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

اخبار اقتصادی - مهر