سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

رکورد پارک دوبل برعکس با مینی کوپر


وقتی می‌خواهید یک پارک دوبل انجام دهید، این کار چقدر برای شما طول می‌کشد؟ آیا مجبورید چند بار به جلو و عقب حرکت کنید و چند دفعه‌ هم چرخ‌های نازنین خودرویتان را به جدول کنار خیابان تماس می‌دهید؟

وبسایت پدال: وقتی می‌خواهید یک پارک دوبل انجام دهید، این کار چقدر برای شما طول می‌کشد؟ آیا مجبورید چند بار به جلو و عقب حرکت کنید و چند دفعه‌ هم چرخ‌های نازنین خودرویتان را به جدول کنار خیابان تماس می‌دهید؟ پس به الستر موفات (Alastair Moffatt)، راننده بدل‌کار بریتانیایی اجازه دهید که روشی مؤثر برای این منظور را به شما بیاموزد. همان‌طور که در ویدیو نیز مشخص است، «موفات» اخیراً یک رکورد جهانی جدید در گینس برای «تنگ‌ترین فضا برای پارک دوبل برعکس» ثبت کرده است.

رکورد پارک دوبل برعکس با مینی کوپر

با دیدن تصاویر اولیه، انتظار می‌رود که کار پردردسری پیش‌روی «موفات» باشد، ولی وی در یک مینی‌ کوپر، پشت به دو مینی‌ کوپر دیگر پارک شده به راه می‌افتد و با یک فرمان J شکل، و در حالی که ترمز را برای ادامه چرخش نگه داشته، خودرو را به اندازه ۲۷۰ درجه می‌پیچاند و به شکلی تمیز در بین دو مینی دیگر قرار می‌گیرد. در اینجا، صحبت از یک پارک سریع است. رکورد جدید «موفات» در این زمینه، ۳۴ سانتیمتر است؛ فاصله‌ای که فضای خالی بین خودرو و خودروهای پارک‌شده در جلو و عقب را مشخص می‌کند. رکورد قبلی متعلق به راننده آلمانی، رونی وکسلبرگر (Ronny Wechselberger) با ۳۵ سانتیمتر در سال ۲۰۱۲ بوده است.

رکورد پارک دوبل برعکس با مینی کوپر

«موفات» همچنین رکورد جهانی گینس برای پارک دوبل از جلو در تنگ‌ترین فضا را در کارنامه دارد. وی به این منظور، در ماه ژانویه سال جاری، یک فیات 500C در فضایی قرار داد که کمتر از ۳ اینچ از طول کلی خودرو بیشتر بود.

رکورد پارک دوبل برعکس با مینی کوپر

رکورد پارک دوبل برعکس با مینی کوپر


رکورد پارک دوبل برعکس با مینی کوپر

رکورد پارک دوبل برعکس با مینی کوپر

البته این بدل‌کاری، به‌هیچ‌وجه در زندگی واقعی توصیه نمی‌شود، ولی در هر حال، نمایشی خیره‌کننده از کنترل یک خودرو است.



ویدیو مرتبط :
رکورد پارک دوبل برعکس با مینی کوپر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: رکورد پارک دوبل شکسته شد


در حالی که همین چند ماه پیش، رکورد پارک دوبل در تنگ‌ترین فضا توسط یک راننده چینی شکسته شده بود، این بار در اروپا و با پشتیبانی فیات، این رکورد با نیم سانتی‌متر جابجایی، شکسته شد.

پدال: در حالی که همین چند ماه پیش، رکورد پارک دوبل در تنگ‌ترین فضا توسط یک راننده چینی شکسته شده بود، این بار در اروپا و با پشتیبانی فیات، این رکورد با نیم سانتی‌متر جابجایی، شکسته شد.

این رکوردزنی توسط یک راننده حرفه‌ای به نام آلیستر موفات (Alistair Moffatt) و با یک فیات 500C مدل 1.2 Cult انجام شد.

موفات توانست خودروی خود را با یک حرکت سریع در بین دو خودروی فیات 500S و یک مدل ویژه از فیات 500C جای دهد. در حالی که فاصله این دو خودرو تنها 7.5 سانتی‌متر بیشتر از طول خودروی او بود.

این رکورد فوق‌العاده تنها با مهارت بسیار بالا و تمرین و ممارست زیاد بدست آمده است. خودرویی که برای چنین کاری نیز انتخاب می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است. در رکوردگیری قبلی، از یک مینی استفاده شده بود و در اینجا از یک فیات 500C کوچک، سبک و چابک استفاده شده است.

عکس‌های این رکوردشکنی را در زیر می‌بینید:

رکورد پارک دوبل شکسته شد + فیلم و عکس

رکورد پارک دوبل شکسته شد + فیلم و عکس

رکورد پارک دوبل شکسته شد + فیلم و عکس



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.