سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

رکوردشکنی نفرت انگیز مرد دیوانه! +عکس


بزرگترین سوراخ گوش دنیا در بین مردان احتمالا مربوط به این مرد از هاوایی است. کالا کیوی به خاطر این حلقه بزرگ گوشش نامش را در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسانده است.

تاپ ناپ: بزرگترین سوراخ گوش دنیا در بین مردان احتمالا مربوط به این مرد از هاوایی است. کالا کیوی به خاطر این حلقه بزرگ گوشش نامش را در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسانده است. قطر سوراخ گوش او 109 میلیمتر است. او علاوه بر سوراخ عجیب در گوشش دستکاری های عجیب و غیر عادی زیادی روی بدنش انجام داده است. وی برای دریافت جایزه اش به ایتالیا سفر کرده است.

بزرگترین سوراخ گوش در بین مرد ها +عکس

بزرگترین سوراخ گوش در بین مرد ها +عکس

بزرگترین سوراخ گوش در بین مرد ها +عکس

بزرگترین سوراخ گوش در بین مرد ها +عکس

بزرگترین سوراخ گوش در بین مرد ها +عکس


ویدیو مرتبط :
دوبله مرد نفرت انگیز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجسمه نفرت انگیز یک زن کاملا برهنه بر فراز شهر ساحلی +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: مجسمه نفرت انگیز یک زن کاملا برهنه و باردار بر فراز شهر ساحلی انتقادات بسیاری را به همراه داشته است.

مجسمه نفرت انگیز یک زن کاملا برهنه

این مجسمه "حقیقت" نام دارد و وزن آن چیزی در حدود 25 تن و از جنس برنز است که قرار است مدت 20 ساحل در یک شهر ساحلی در انگلستان قرار گیرد. مقامات این شهر تا کنون بیش از 100 انتقاد از سوی شهروندان دریافت کرده ان دکه این اثر هنری را زشت و ناپسند و نفرت انگیز توصیف کرده اند.

این مجسمه برنزی تندیس یک زن باردار است که یک شمشیر در دست دارد . صدها نفر از ساکنان این شهر برای بازدید از مراحل نصب این مجسمه به اسکله آمده بودند. مرحله جمع آوری و نصب این مجسمه بیش از 7 روز به طول انجامید.

طرفداران این اثر هنری آن را " تمثیل مدرن از حقیقت و عدالت" نامیده اند در صورتیکه اکثر شهروندان آن را نفرت انگیز و زشت توصیف کرده اند. یک نیمه اندام این مجسمه ماهیچه ها و عضلات این زن را به نمایش گذاشته است که باعث شد منتقدان آن را به عنوان یک ایده عجیب تلقی کنند.

مجسمه نفرت انگیز یک زن کاملا برهنه

به محض اینکه مجسمه بر فراز شهر قرار گرفت مردم منطقه عکس آن را در اینترنت به نمایش گذاشتند وبه تبادل نظر در مورد آن پرداختند . خیلی ها معتقدند لزومی در برهنه نشان دادن یک زن باردار وجود ندارد.

مجسمه نفرت انگیز یک زن کاملا برهنه

این مجسمه جایگزین تندیس فرشته شمال شده است که از سال 1998 در این منطقه قرار داشت./ گروه خبری پرداد