سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

رونمایی اعراب از گران‌ترین لامبورگینی +عکس


به بهانه حضور جدیدترین محصول لامبورگینی ایتالیا در امارات، مراسم باشکوهی در این کشور ترتیب داده شد.

بازارخبر: اولین لامبورگینی Veneno Roadster وارد امارات شد. قسمت مهم داستان خود خودرو است. گران‌ترین و سریع‌ترین محصول تاریخ خودروسازی لامبورگینی ایتالیا که تنها 9 دستگاه از آن ساخته خواهد شد.
 
درست به خاطر همین اهمیت بوده که اماراتی‌ها حضور آن در خاک کشورشان را به طرزی عجیب جشن گرفتند. آنها از این خودرو روی عرشه یک ناو هواپیمابر ایتالیایی پرده‌برداری کردند.

بد نیست بدانید که لامبورگینی وینینو دارای یک موتور 6.5 لیتری 12 سیلندر Vشکل به قدرت 750 اسب‌بخار است. شتاب صفر تا صد آن 2.9 ثانیه و سرعت نهایی‌اش 355 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
 
قیمت این خودرو 4.5 میلیون دلار است.



ویدیو مرتبط :
جولان اتومبیل های گران قیمت اعراب در خیابان های انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی لامبورگینی از هایپر کار 1.2 میلیون دلاری (+عکس)



اخبار,اخبار اقتصادی,لامبورگینی

انتظار می رود قیمت هایپر اتومبیل جدید لامبورگینی 1.2 میلیون دلاری باشد و این درحالی است که اتومبیل وننو کوپه قیمتی 3.8 میلیون دلاری و مدل رودستر آن قیمتی 4.5 میلیون دلاری داشته است.

بنقل از یاهو شرکت لامبورگینی قصد دارد در نمایشگاه ژنو ماه مارس 2016 از هایپراتومبیل قدرتمند و گران قیمت خود رونمایی کند. شایعات قبل نام این خودرو را هایپرولوچه با خروجی 800 اسب بخاری بیان کردند.

اما سپس گزارشات دیگر این نام را نقض کرده و خبر از خودرویی جدید و با مشخصاتی نامعلوم دادند. در حقیقت لامبورگینی اطلاعات مربوط به این خودروی خود را به صورت یک راز نگه داشته و نمی خواهد جزئیات آن تا مارس 2016 به بیرون درز کند.

گفته می شود لامبورگینی تنها 20 دستگاه از آن را تولید خواهد کرد و گزارشی دیگر اعلام کرد 30 دستگاه بوده که 20 دستگاه آن کوپه و 10 دستگاه رودستر خواهد بود.


انتظار می رود قیمت هایپر اتومبیل جدید لامبورگینی 1.2 میلیون دلاری باشد و این درحالی است که اتومبیل وننو کوپه قیمتی 3.8 میلیون دلاری و مدل رودستر آن قیمتی 4.5 میلیون دلاری داشته است.

اخبار اقتصادی - نو اندیش