سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

روغن، جوهر، آب و قرص جوشان را قاطی کنید





 آزمایشی جالب با روغن،جوهر،آب و قرص جوشان





برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دوربین مخفی ترکوندن سیب زمینی

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
ازمایشی با روغن،جوهر،آب و قرص جوشان.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای آب و روغن قاطی کردن قلعه نویی!


از طرف بازیکن تحت فشار هستم و بازیکن هم ماشینش را می‌فروشد، بازیکن خارجی‌ام هم به تیم برنگشته است. تمام مشکلات و فشارها روی من، فتح‌الله‌زاده و پورحیدری است. آستانه تحمل من هم اندازه‌ای دارد. بعد از این همه مشکل یک جا آدم آب و روغن قاطی می‌کند.

خبرگزاری فارس: سرمربی استقلال با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه گفت: با ادامه این شرایط کار دشوار است.

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر مس کرمان در دیداری دوستانه گفت: برای حفظ شرایط تیم این دیدار را برگزار کردیم. بازی بدی نبود و بدون در نظر گرفتن نتیجه سعی کردیم از نفراتی که کمتر بازی کردند استفاده کنیم و تا حدودی از عملکرد آنها راضی بودیم.

وی در مورد تعطیلی مسابقات لیگ اظهار داشت: این مسئله بیشترین ضربه را به تیم ما می‌زند. در 4 مسابقه 10 امتیاز گرفته بودیم و روند رو به جلویی داشتیم و تازه با یکدیگر هماهنگ می‌شدیم که چند نفر به تیم ملی رفتند، چند نفر هم نیامدند و تیم‌مان سه تکه شد. آن نفرات هم به دلیل مشکلات مالی به تیم برنگشتند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه پورحیدری اعلام کرده وی قصد دارد از سمت خود استعفا کند، تصریح کرد: اجازه بدهید در مورد این مسئله فتح‌الله‌زاده صحبت کند اما من هم یک صحبت‌هایی با فتح‌الله‌زاده انجام دادم. همه ما مخصوصا بازیکنان تحت فشار هستند. تمام دغدغه‌ام بازیکنان هستند.

میداودی از ماه پنجم سال گذشته پولی دریافت نکرده و در این 15 هفته که با تیم هستم، سایر بازیکنان هم هیچ پولی نگرفته‌اند. برخی مردم هم کم لطفند. با این بی‌پولی نتیجه می‌گیریم اما برخی مردم به ما بی‌مهری می‌کنند.


سرمربی استقلال تاکید کرد: از طرف بازیکن تحت فشار هستم و بازیکن هم ماشینش را می‌فروشد، بازیکن خارجی‌ام هم به تیم برنگشته است. تمام مشکلات و فشارها روی من، فتح‌الله‌زاده و پورحیدری است. آستانه تحمل من هم اندازه‌ای دارد. بعد از این همه مشکل یک جا آدم آب و روغن قاطی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با این شرایطی که به وجود آمده از بازیکنان و همکارانم تشکر می‌کنم ولی فکر می‌کنم دوست ندارند تیم ما شکل بگیرد. 50 درصد کار را مدیر اجرایی کرده تا آنجا که می‌توانسته پول آورده اما با این شرایط و این اذیت‌هایی که می‌کنند، وضعیت ما حاد است. متعجبم که هیچ کس توجه نمی‌کند.

قلعه‌نویی گفت: همه تیم‌های دولتی پول گرفتند به جز استقلال و پرسپولیس. شرایط خوبی نیست. من هم با شرایط روحی که دارم فکر می‌کنم ادامه کار خیلی مشکل است. اکثر فشارها روی من، فتح‌الله‌زاده و پورحیدری است. بعضی از اعضای تیم از ما یک میلیون دستی می‌خواهند. اعضای پشتیبانی اجاره خانه‌شان عقب افتاده و ادامه کار با این شکل خیلی سخت است.

سرمربی استقلال عنوان کرد: تعجبم از آقای عباسی است که چرا نسبت به این موضوع تا این اندازه بی‌تفاوت است. شرایط ما طوری است که اگر بازی عقب افتاده خود را ببریم و تراکتور را هم از پیش رو برداریم با سپاهان در صدر جدول قرار می‌گیریم.

به غیر از ملوان که تیم خصوصی است سایر تیم‌های لیگ برتری به سهم خود از دولت پول گرفتند و تنها استقلال و پرسپولیس هیچ پولی دریافت نکرده‌اند. رویانیان توانسته مدیریت کند و به پرسپولیس پول تزریق کند اما شرایط ما خیلی سخت است.


وی افزود: من از یک قرارداد خوب در ابتدای فصل گذشتم. بازیکنان این همه مدت پول نگرفتند، بعد روی سکوها به این شکل تیم را می‌زنند. نباید آن پیشنهاد را رد می‌کردم از بزرگترین قرارداد فوتبال ایران می‌گذشتم. یک  موقع به عشق مردم و پیراهن برای استقلال مجانی بازی می‌کردیم اما الان شرایط با آن شکل نیست و سکوها کم لطف هستند.

در ایران به سه مسئله رسیدم. اگر کار کنی، با تو کار می‌کنند، اگر سالم کار کنی، ریشه‌ات را می‌زنند و اگر مخلصانه کار کنی کم لطفی می‌بینی. این برای اولین بار است که کم لطفی می‌بینم و برایم خیلی سنگین بود.


قلعه نویی در مورد اینکه گفته می‌شود خسته شده، خاطرنشان کرد: من بچه نازی آباد هستم و خسته نمی‌شوم. متاسفانه سکوها کم لطفی دارند. ممکن است تشخیص آنها درست نباشد اما به نظر من مردم همیشه از ما جلو هستند و درست می‌‌گویند. من از آن قرارداد گذشتم و بازیکنان پول نگرفتند اما باز به ما بی‌مهری می‌کنند.

وی در مورد اینکه آیا این شعارها خطی است،‌گفت: به این مسئله اعتقاد ندارم و این صحبت‌ها درست نیست اما مردم به ما کم لطف شده‌اند.

قلعه‌نویی درباره احتمال حضور ساموئل در پرسپولیس اظهار داشت: اگر تا نیم فصل باشم، در این مورد تصمیم می‌گیریم. با این حرف که می‌گویند من و بازیکنان عرق به تیم نداریم، موافق نیستم. مرد روزهای سخت هستم ولی زمانی بود که سکوها با ما هماهنگ بودند اما اکنون نیستند.

در استادیوم 65 هزار هوادار با وجود اینکه دوم شدیم15 دقیقه ما را تشویق می‌کردند. در جام حذفی به سپاهان باختیم و 10 دقیقه تمام مردم ما را تشویق کردند. حتما باید به خاطر پول به تیم پشت کنیم تا عزیز شویم. نباید با بازیکنی که پول نگرفته و تحت فشار است، این چنین برخورد کنیم. هر روز من آنها را می‌بینم. یک روز می‌گویند اجاره‌ خانه عقب افتاده، یک روز یک میلیون دستی می‌خواهند و تمام فشارها روی من است.


وی درباره رفتن جانواریو به برزیل و اینکه آیا این بازیکن برمی‌گردد گفت: اگر شما می‌دانید من هم می‌دانم. وقتی به استقلال آمدم فتح‌الله‌زاده مبلغی پول را می‌خواست به عنوان اجاره محل تمرین هزینه کند که من گفتم این پول را خرج کمپ استقلال کنید. ما با همه چیز کنار امدیم اما شرایط این است. الان می‌بینید بازیکن خارجی من سر تمرین حاضر نشده است. ردی هم به تمرین ما نیامده است.

قلعه‌نویی افزود: من می‌دانستم استقلال مشکل دارد و به تیم آمدم. استقلال اگر پول داشته باشد سراغ من نمی‌آید. اگر استقلال پول داشته باشد برای دیگران است اما قبلا سکوها معرفت داشتند ولی الان به این شکل نیست. دکتر تیم 13 میلیون پول طلب دارد. آن قسمت کاری که فتح‌الله‌زاده باید می‌کرده انجام داده اما وزارتخانه یک ریال پول نداده است. اگر آنها یک یا دو میلیارد پول تزریق کنند چه اتفاقی می‌افتد؟ برای وزرات ورزش دو میلیارد پول چیزی نیست.

قلعه نویی تصریح کرد: متاسفانه نماینده مجلس اطلاع ندارد و  می‌گوید همه پول را به استقلال و پرسپولیس دادید. باید برود بررسی کند و بعد در این‌باره صحبت کند. یک ریال پول نگرفتیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه آیا با نیکبخت واحدی مذاکره کرده‌اید یا نه، گفت: دنبال این هستیم که مشکلات این بازیکن را حل کنیم و اگر تا نیم فصل بودیم در این باره تصمیم می‌گیریم.