سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

روش عجیب برای جلوگیری از سرقت خودرو


یک مرد اسکاتلندی برای جلوگیری از سرقت خودرویش، روش عجیبی را انتخاب کرده است.

وبسایت فرارو: یک مرد اسکاتلندی برای جلوگیری از سرقت خودرویش، روش عجیبی را انتخاب کرده است.
 
به گزارش العالم،‌ این مرد اسکاتلندی که "کلاید" نام دارد، ظاهر خودروی جدید خود را به وسیله پوشش مخصوص و رنگ، شبیه به خودروهای بسیار قدیمی کرده است.
 
کلاید می گوید: یک بار پلیس من را متوقف کرد تا از سالم بودن خودروی من اطمینان یابد، ولی وقتی پوشش را برداشتم، پلیس از واقعیت ماجرا شوکه شد.

روش عجیب برای جلوگیری از سرقت خودرو

روش عجیب برای جلوگیری از سرقت خودرو

روش عجیب برای جلوگیری از سرقت خودرو


ویدیو مرتبط :
سرقت عجیب خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین روش سرقت خودرو‌های لوکس+ عکس



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت خودروهای لوکس

 

اخبار حوادث - عجیب ترین روش سرقت خودرو‌های لوکس+ عکس

پسر جوانی که با روشی عجیب اقدام به سرقت خودروهای لوکس می‌کرد توسط پلیس دستگیر و خودرو‌ها نیز به صاحبانشان بازگردانده شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسو‌شیتدپرس، کارل مک‌گری 25 ساله شب هنگام در مقابل کلوپ‌های شبانه پس از انتخاب ماشین مورد علاقه خود آن را از صاحبان اصلی در فرصتی مناسب می‌ربود.
 
وی پس از همراه شدن با مسیر آنان توسط خودروی خود با استفاده از کلاه آغشته به بنزین خود هنگام تعمیر ماشین خود کلاه را به عمد آتش می‌زد و وانمود می‌کرد نیاز به کمک دارد در حالی که رانندگان خوردو‌های لوکس در لیور‌پول عملا نوجوانان هستند فریب وی را خورده پس از پیاده شدن از خودروی خود به قصد کمک کردن شاهد متواری شدن وی با خودروی خود می‌شوند.
 
 پلیس در آخرین اقدام خود توانست این سارق را که تاکنون 23 ماشین لوکس را پس ربودن در یک انبار متروکه پنهان کرده بود دستگیر و خودروها را به صاحبان خود تحویل دادند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران