سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

روش خیلی عجیب و غریب انتخاب شهردار


در شهر سان تئودورو در جزیره میندورو در مركز مجمع الجزایر فیلیپین انتخاب شهردار با شیر یا خط انجام شد.

جام‌جم آنلاین: در شهر سان تئودورو در جزیره میندورو در مركز مجمع الجزایر فیلیپین انتخاب شهردار با شیر یا خط انجام شد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، انتخابات منحصربفردی در یك شهر فیلیپین برگزار شد. در واقع، به دلیل اینكه تعداد آرای دو نامزد نهایی انتخبات شهرداری كاملا برابر بود، كار گزینش شهردار به شیر یا خط كشید.

مارویك فرارن عضو لیبرال حزب اكثریت حاكم بر پارلمان فیلپین به عنوان شهردار سان تئودورو با 16 هزار جمعیت انتخاب شد. با توجه به اینكه آرای او رقیبش كاملا برابر بودند دو طرف توافق كردند كه با شیر یا خط پیروز انتخابات مشخص شود.

انتخاب شهردار با شیر یا خط در فیلیپین!

سه نوبت شیر یا خط انجام گرفت كه مارویك فرارن با دو پیروزی در برابر یك پیروزی حریفش به عنوان شهردار منتخب برگزیده شد.

در پایان، دو رقیب دست یكدیگر را فشردند و فرد مغلوب برای فرارن در انجام وظایفش آرزوی موفقیت كرد.


ویدیو مرتبط :
کارهای عجیب و غریب آقای شهردار ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد عجیب گاسپار به کی روش برای انتخاب دروازه بان تیم ملی



اخبار,اخبار ورزشی,پیشنهاد عجیب گاسپار به کی روش


 اخبار ورزشی - پیشنهاد عجیب گاسپار به کی روش برای انتخاب دروازه بان تیم ملی

مربی دروازه بانان تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد جالبی به کی‌روش داده است که برای هر بازی یک دروازه‌بان بازی کند! بدین ترتیب حقیقی با نیجریه، احمدی با آرژانتین و داوری با بوسنی بازی می کنند.

به گزارش جام نیوز، گفته می شود کارلوس کی‌روش هنوز دروازه‌بان اول تیم‌ملی در مصاف نیجریه را انتخاب نکرده و این که شایعه شده حقیقی در این بازی درون دروازه می‌ایستد، فقط به دلیل حمایت‌های علنی گاسپار، دستیار کی‌روش از این دروازه‌بان جوان است.

به گفته یک خبرنگار حاضر در برزیل، نزدیکان کی‌روش می‌گویند کارلوس معتقد است اگر در تقابل با نیجریه با روش 1-3-2-4 بازی کنیم، باید رحمان احمدی که در جمع کردن توپ‌های پشت دفاع تخصص دارد و برعکس داوری و حقیقی روی خط دروازه جایگیری نمی‌کند، درون دروازه باشد تا توپ‌های سرگردان پشت دفاع را جمع کند و گاهی اوقات در نقش سوییپر ظاهر شود و اگر قرار است با 3 دفاع و با برخورداری از دفاع پوششی به زمین برویم، منطقی‌تر است داوری و یا حتی حقیقی درون دروازه بایستند.

اما دن گاسپار، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌ملی و دستیار کی‌روش که حامی حقیقی است، پیشنهاد عجیبی به کی‌روش داده و توصیه کرده سرمربی تیم‌ملی در هر بازی یک دروازه‌بان را به میدان بفرستد.

گاسپار پیشنهاد داده در بازی اول مقابل نیجریه علیرضا حقیقی درون دروازه باشد و اگر این دروازه‌بان عملکرد خوبی نداشت؛، بازی دوم به رحمان احمدی فرصت داده شود و در بازی سوم نیز دانیل داوری بازی کند.

کی‌روش هنوز به این پیشنهاد عجیب پاسخ روشنی نداده است اما گفته می‌شود بازی کردن علیرضا حقیقی در آخرین بازی تدارکاتی مقابل ترینیداد و توباگو هم به پیشنهاد گاسپار بود.

  اخبار ورزشی - رادنیوز