سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

روش جذاب برای کشیدن دندان کودک! +عکس


در ایام قدیم برای کشیدن دندان های شیری با بستن یک سر طناب به دندان بخت برگشته و اتصال آن سر دیگر طناب به در و بستن ناگهانی در ، دندانرا میکشیدند ولی مالکوم سوان راه جدید و پیشرفته تری برای کشیدن دندان هایشیری پسر 8 ساله اش یافته است.

تاپ ناپ: در ایام قدیم برای کشیدن دندان های شیری با بستن یک سر طناب به دندان بخت برگشته و اتصال آن سر دیگر طناب به در و بستن ناگهانی در ، دندانرا میکشیدند ولی مالکوم سوان راه جدید و پیشرفته تری برای کشیدن دندان هایشیری پسر 8 ساله اش یافته است. او برای این کار از یک هلیکوپتر اسباب بازیاستفاده میکند. میگوید اکثر کودکان هم از این روش استقبال میکنند. به گفته او این راه بهتر از چک و چانه زدن با کودک برای رفتن به دندانپزشک است.













ویدیو مرتبط :
روش صحیح نخ دندان کشیدن دندان ها GUM

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشیدن کودک با موتور توسط پدر شجاع +عکس



اگرچه این پدر توسط پلیس دستگیر نشده اما این سفر دیوانه ‌وار شهرتی جهانی پیدا کرده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مدتی است رسانه های دنیا اخبار عجیبی از نحوه برخورد والدین با کودکان در کشور چین منتشر می کنند که از جمله آن آویزان کردن کودک از طبقه ششم خانه توسط یک پدر معتاد به موادمخدر بود تا فرزند خود را تنبیه کرده باشد.

 

اگرچه توجیهی همچون قرار داشتن پدر در وضعیت غیرعادی باعث قابل قبول بودن رخ دادن چنین اتفاقی شده بود اما انتشار یک تصویر دیگر باعث شده تا رسانه های دنیا، وضعیت تربیت کودکان در این کشور پهناور و قدرتمند را زیر سوال ببرند.

 

کشیدن کودک با موتور توسط پدر شجاع

 

در این تصویر که سر و صدای زیادی نیز در شبکه های اجتماعی دنیا به پا کرده، پدری دیوانه کودک خردسالش را در یک جعبه میوه قرار داده و با طناب او را به پشت موتورش بسته است و در خیابان های شلوغ به دنبال خود می کشد.

 

کودک خردسال کوچکتر از آن به نظر می‌رسید که بتواند به شرایط اعتراض کند اما هراس و دلهره در چهره اش به خوبی نمایان بوده و با تمام قدرت هر دو طرف جعبه را چسبیده است و در حالی که روی زمین کشیده می ‌شود به اطراف نگاه می کند و مسافران اتوبوس همجوار نیز او را.

 

اگرچه این پدر توسط پلیس دستگیر نشده اما این سفر دیوانه ‌وار شهرتی جهانی پیدا کرده و چه بسا اگر خیابان های منطقه ژیان چین هم مانند تهران پر از چاله چوله بود چه سرنوشتی در انتظار این کودک معصوم می بود./باشگاه خبرگزاران