سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

روش جالب تبلیغ جواهرات سلطنتی +عکس


طراح معروف جواهرات خاندان سلطنتی بریتانیا برای نمایش جواهراتش روش منحصر به فردی را اتخاذ کرده است.

روزگارنو: طراح معروف جواهرات خاندان سلطنتی بریتانیا برای نمایش جواهراتش روش منحصر به فردی را اتخاذ کرده است. او همیشه جواهرات ساخته شده اش را روی موی سر مدلها به نمایش میگذارد.

آقای" گرامن" طراح 75 ساله جواهراتی به قیمت بیش از 500 میلیون دلار را برای این دوره از تبلیغاتش انتخاب کرد.

مدل معروف " دالیا گانتر" با حضور در این پوستر تبلیغاتی 22 مدل جواهر منحصر به فرد که شامل یک الماس 52.73 قیراطی درخشان زرد رنگ را به نمایش گذاشت.








ویدیو مرتبط :
تبلیغ بسیار جالب !!! حمله بهترین روش دفاعه!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جذب گردشگر به روش جالب چینی ها!! + عکس



 

 

جذب گردشگر ,جذب گردشگر به روش جالب

 

چینی‌ها ماهی قرمز‌هایشان را طوری تربیت کرده‌اند که فقط از طریق شیشه شیر غذا بخورند. این ماهی‌ها در یک سال اول عمرشان آموزش می‌بینند و تقریبا بعد از دو سالگی آمادگی دارند تا غذا خوردن عجیب و غریبشان را به مردم نمایش دهند.

 

جذب گردشگر ,جذب گردشگر به روش جالب

 

جذب گردشگر ,جذب گردشگر به روش جالب

 

جذب گردشگر ,جذب گردشگر به روش جالب

 

گردشگران مشتاق هم با پرداخت ۱۰ یوان برای هر شیشه شیر، اجازه دارند چند دقیقه‌ای به ماهی‌ها غذا بدهند. این ماهی‌ها در استخر معبد تانهوا نگهداری می‌شوند که در شهر کونمینگ قرار دارد.

منبع: mehrnews.com