سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

روشی عجیب برای زیباتر شدن پوست +عكس


در یك سالن زیبایی روش بسیار عجیبی را برای از بین بردن چین و چروك انجام می دهند.

باشگاه خبرنگاران: در یك سالن زیبایی روش بسیار عجیبی را برای از بین بردن چین و چروك انجام می دهند.

بسیاری همیشه به دنبال جدیدترین روشهای درمان برای حفاظت از زیبایی خود هستند.و برای همین است كه مراكز زیبایی اكثرا بخاطر درآمد خوب این شغل به فكر روشهای جدید در این زمینه هستند.

اما در چین یك مركز زیبایی روش بسیار عجیبی را برای جوان سازی پوست بكار می برد كه اتفاقا از استقبال خوبی هم مواجه شده است.در این مكان پس از گذاشتن حوله داغ برروی پوست با استفاده از الكل روی آن را آتش می زنند.

مسئولین این مركز می گویند:گرمای شعله های آتش برای تحریك و بازسازی سلول بسیار مفید است و باعث می شود كه پوست دیرتر چین و چروك بیافتد.

روشی عجیب برای زیبایی پوست +عكس

روشی عجیب برای زیبایی پوست +عكس


ویدیو مرتبط :
پوست کندن آهو با روشی عجیب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حركت عجیب جودوكار قزاقستان درمقابل رقیب ایرانی(+عكس)



 

 

حركت عجیب جودوكار قزاقستان درمقابل رقیب ایرانی(+عكس)

 

 

جودوكار جوان قزاقزستان در هنگام مسابقه با جودوكار ایرانی دست به حركت غیراخلاقی زد.

به گزارش ملیتانیوز،در آخرین روز دوره دوازدهمین دوره مسابقه های جودو قهرمانی جوانان آسیا در لبنان، جودوكار قزاقزستان كه تلاش زیادی را برای پیروزی بر رقیب ایرانی خود به كار بسته بود، متوجه شد كه قسمت تحتانی شلوارش در طول مسابقه پاره شده است.

داور مسابقه كه خانمی از كره جنوبی بود از وی خواست تا زمین را ترك كرده و پس از تعویض شلوار به محل مسابقه بازگردد اما این ورزشكار كم تجربه و بی اخلاق در مقابل چشم تمام حاضرین در ورزشگاه فواد شهاب بیروت، شلوار خود را پایین كشید تا آن را تعویض كند.

این امر با واكنش شدید ناظر بازی همراه بود و وی جودوكار فزاق را به خارج از محل مسابقه راهنمایی كرد.

این مسابقه ها كه با شركت نمایندگان 16 كشور آسیایی به مدت دو روز در شهر بیروت پایتخت لبنان برگزار شد، یكشنبه شب با قهرمانی تیم ازبكستان خاتمه یافت.

در پایان این مسابقه ها، تیم پسران ایران با كسب 3 مدال نقره و 3برنز به مقام پنجم رسید.

در این پیكارها، جوانان ازبكستان مقتدرانه و با كسب 4 مدال طلا و یك برنز بر سكوی قهرمانی ایستادند، تیم قزاقستان با 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم های قرقیزستان و كره جنوبی نیز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

در روز پایانی این پیكارها، 'رضا مخیری' در وزن منهای 90 كیلوگرم، 'شایان نصیرپور' در وزن منهای 100 كیلوگرم و 'ابراهیم قجر' در وزن به اضافه 100 كیلوگرم، با قبول شكست از حریفان خود در دیدار نهایی، به مدال نقره دست یافتند.