سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

روزه‌داری پشت میله‌های زندان +عکس


مسلمانان روهینگا، ماه رمضان را با روزه داری در بازداشتگاه های تایلند آغاز کردند.

باشگاه خبرنگاران: مسلمانان روهینگا، ماه رمضان را با روزه داری در بازداشتگاه های تایلند آغاز کردند.

 همزمان با آغاز ماه رمضان در بسیاری از کشورهای دنیا، بیش از صد نفر از مسلمانان روهینگا در بازداشتگاه های تایلند نیز شامگاه چهارشنبه بعد از خواندن نماز، روزه خود را افطار کردند. حدود صد و ده نفر از مسلمانان روهینگا که از درگیری های خونین بین مسلمانان و بودیست ها در ایالت راخین میانمار گریخته بودند، اوایل ماه ژانویه امسال به طور غیرقانونی وارد تایلند شدند و اکنون در مرکز مهاجرت کانچانابوری اقامت دارند. مقامات تایلند نیز با احترام به آزادی مذاهب، لباس تمیز و غذای حلال در اختیار مسلمانان مهاجر قرار دادند.

 مسلمانان روهینگا، به امید رسیدن به سایر کشورهای مسلمان مانند مالزی و اندونزی با قایق از میانمار گریختند، اما اکنون شهروند هیچ کشوری محسوب نمی شوند.

بنا به اعلام مقامات تایلند، دستکم دو هزار مسلمان روهینگا در بازداشتگاه های این کشور به سر می برند. جمعیت مسلمانان روهینگا در میانمار حدود هشتصد هزار نفر است که اغلب آنها برای چندین نسل متمادی در این کشور زندگی کرده اند، اما دولت میانمار باز هم این مسلمانان را از حقوق شهروندی، تحصیلات و کار محروم کرده است. کشور میانمار که اکثر جمعیت آن را بودیست ها تشکیل داده اند، مسلمانان روهینگا را به چشم مهاجران غیرقانونی می بیند که لیاقت دریافت هیچ گونه حق یا ترحمی را ندارند. سازمان ملل نیز اعلام کرده است که این مسلمانان واقعاً هیچ دوستی ندارند.

























ویدیو مرتبط :
پشت میله های زندان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پدر خشمگین شیطان 18 ساله را تا سر حد مرگ کتک زد/ شکارچی کودکان معصوم پشت میله‌های زندان افتاد + عکس



متجاوز ۱۸ ساله آمریکایی بعد از اینکه پدر یکی از قربانیان او را در حال سوءاستفاده جنسی از پسر ۱۱ ساله‌اش به دام انداخت، توسط این پدر مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت.

اخبار,اخبارحوادث,کودک  آزاری

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پسر ۱۸ ساله به نام "ریموند فرولاندر" بعد از اینکه در حال سوءاستفاده جنسی بیمارگونه از یک پسر ۱۱ ساله به دام انداخته شد، تا حد مرگ توسط پدر قربانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و در استخر خون خود‌‌ رها شد تا بمیرد.

پدر قربانی که نام او به دلایل قانونی فاش نخواهد شد، به یک حمله بسیار خشونت آمیز برروی یک پسر ۱۸ ساله روان پریش دست زد و بعد از کبود کردن کل بدن او، نوجوان را بی‌هوش‌‌ رها کرد تا بمیرد.

پدر قربانی، بعد از ضرب و شتم شدیدی که با این حمله، توانست نوجوان شیطانی را به زمین بزند، با پلیس شهر "دایتون" آمریکا تماس گرفت و به آن‌ها گفت: من با چشمان خود دیدم که این پسر بالغ در حال آزار و اذیت جنسی پسر ۱۱ ساله‌ام است، من نتوانستم این را تحمل کنم و به جای شما ماموران پلیس، تصمیم گرفتم او را از پا در آورم.

زمانی که ماموران پلیس به صحنه حادثه رسیدند، متجاوز ۱۸ ساله را دیدند که در خون خود غلط می‌زند و رو به مرگ است،آن‌ها متهم "فرولاندر" را برای زنده ماندن به بیمارستان منتقل کردند.

این پسر بعد از اینکه از مرگ جان سالم به در برد، به ۳ سال سوء استفاده جنسی از کودکان اقرار کرد.

رئیس پلیس "مایک چستوود" به خبرگزاری‌ها گفت: پدراین قربانی ۱۱ ساله، برای ضرب و شتم و بی‌هوش‌‌ رها کرن این پسر با صدمات جدی، متهم نمی‌شود چرا که او مثل یک پدر واقعی عمل کرده است.

وی افزود: این پدر دقیقا کاری را انجام داده است که هر پدر حقیقی در این شرایط عمل می‌کرد.

"فرولاندر" در دادگاه روز ۵ شنبه ۲ آپریل ۲۰۱۵، بعد از اینکه هیچ اعتراضی به اتهام تجاوزهای شیطانی‌اش بر روی قربانیان زیر ۱۲ سال نداشت، به ۲۵ سال زندان محکوم شد.

"فرولاندر" همچنین مجبور شد تا برگه سابقه متجاوز جنسی را امضا کند و برای همیشه باید این نام ننگین را با خود به یدک بکشد.

بعد از حکم او، پدر قربانی به روزنامه‌ها گفت: او در طی تمام ۲۵ سال آینده، خواهد فهمید که به چه دلیل اجازه دادم تا زنده بماند.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبرنگاران