سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

رودخانه ی 5 رنگ +عکس


کلمبیایی ها این طیف خیره کننده از مایعات را رودخانه ی 5 رنگ (The River of Five Colors) می نامند. Cano Cristales که مایه ی مباهات کلمبیاست در منطقه ای غیرقابل دسترس و دورافتاده نزدیک دهکده ی La Macarena در منطقه ی متای (Meta) کلمبیا قرار گرفته است.

صبح بخیر: کلمبیایی ها این طیف خیره کننده از مایعات را رودخانه ی 5 رنگ (The River of Five Colors) می نامند. Cano Cristales  که مایه ی مباهات کلمبیاست در منطقه ای غیرقابل دسترس و دورافتاده نزدیک دهکده ی La Macarena در منطقه ی متای (Meta) کلمبیا قرار گرفته است.

رنگ های این رودخانه شامل رنگ سیاه به خاطر سنگ های تیره ی رودخانه، زرد به خاطر شن های کف آن، سبز به خاطر خزه ها و کمی هم آبی برای آب است. اما ظهور فصلی رنگ قرمز زیبایی آن را کامل می کند. تشکیل جلبک های قرمز بومی طی تغییرات آب و هوایی در فصل های خشک و بارانی سال، باعث به وجود آمدن این منظره ی رنگارنگ می شود. نور افتاب طی این تغییرات، رنگ ها را شفاف تر نیز می سازد. امروزه همه می توانند با کرایه ی یک هواپیمای محلی دیدن حوضچه های آرامش بخش، آبشار ها و تندآب های این مسیر ابی را تجربه کنند و از یک بازدید هوایی از رودخانه لذت ببرند. این رودخانه تحت حفاظت پارک ملی Natura Sierra de La Macarena قرار دارد.

رودخانه ی 5 رنگ

رودخانه ی 5 رنگ

رودخانه ی 5 رنگ

رودخانه ی 5 رنگ

رودخانه ی 5 رنگ

رودخانه ی 5 رنگ

رودخانه ی 5 رنگ

رودخانه ی 5 رنگ

رودخانه ی 5 رنگ


ویدیو مرتبط :
رودخانه ای که رنگ خون گرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رودخانه شگفت انگیز به رنگ فیروزه! +عکس


آب رودخانه به طور طبیعی به رنگ فیروزه ای است که بر اثر واکنش شیمیایی بین گوگرد و کربنات کلسیم ایجاد می شود.

 
 
 
 
 صبح بخیر: رودخانه Celeste در پارک ملی تنوریو، کاستاریکا، واقع شده است. آب رودخانه به طور طبیعی به رنگ فیروزه ای است که بر اثر واکنش شیمیایی بین گوگرد و کربنات کلسیم ایجاد می شود. این پدیده را به فعالیت های آتشفشانی در منطقه نسبت می دهند.