سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ركوردشكنی عجیب مرد میمونی! +فیلم


جام جم آنلاین: «كنیشی ایتو» مشهور به «مرد میمونی» ركورد دوی 100 متر چهار دست و پا جهان را كه متعلق به خودش بود، بهبود بخشید.



ویدیو مرتبط :
ركوردشكنی مرد میمونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خونسردی عجیب مرد با میله‌ در سرش!


مرد نیوزیلندی که هدف حمله قرار گرفته و یک میله آهنی در سرش گیر کرده بود خود را به مرکز توزیع سوخت رساند و از افراد حاضر در آن جا درخواست کمک کرد.

 
 
 
صبح بخیر: مرد نیوزیلندی که هدف حمله قرار گرفته و یک میله آهنی در سرش گیر کرده بود خود را به مرکز توزیع سوخت رساند و از افراد حاضر در آن جا درخواست کمک کرد.

 یک مرد اهل نیوزیلند در شهر کوچک محل زندگی اش مورد حمله قرار گرفت و فرد مهاجم با یک میله آهنی به سر وی کوبید که میله آهنی در سرش گیر کرد و فرد مضروب در حالی که با دستش میله آهنی در سرش را نگه داشته بود در کمال آرامش خود را به یک مرکز توزیع سوخت رساند و از افراد حاضر در آن جا درخواست کمک کرد.

بر اساس این گزارش، با ورود آدام آرمیتاژ بیست و سه ساله به مرکز توزیع سوخت و درخواست کمک، صاحب مرکز توزیع سوخت و صندوقدار وی با مشاهده این فرد بشدت شوکه شدند. صاحب مرکز توزیع سوخت در ابتدا تصور کرد فرد مضروب با این اقدام قصد شوخی و خنداندن آنها را دارد.

به گزارش رسانه های محلی، آدام آرمیتاژ به صندوقدار جایگاه سوخت گفته است، آیا می توانی به پلیس زنگ بزنی و به آنها اطلاع بدهی که به من حمله شده است؟

پلیس منطقه تائورانگا در نیوزیلند اعلام کرده است تحقیقات خود را برای شناسایی مهاجم شروع کرده است و آدام آرمیتاژ هم بعد از آن که میله آهنی از سرش بیرون کشیده شده در بیمارستان بستری است.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.